משבר הקורונה מזרז הסבת מטוסי נוסעים למטוסי מטען

חברות תעופה כמו דלתא, אייר קנדה, טרקיש איירליינס ואחרות הפסיקו למכור כרטיסי טיסה למושבים האמצעיים בשורות הנוסעים כדי לשמור על ריחוק וכן להפוך מטוסי נוסעים למטען

הסבת מטוסים של אייר קנדה מנוסעיים למטען. https://twitter.com/AirCanada/status/1248949607020793856?s=20

חברות התעופה אייר קנדה, טרקיש איירליינס, ארו מקסיקו ורבות אחרות מסבות מטוסי נוסעים למטוסי מטען. אייר קנדה הוציאה מאות מושבים ממטוסי נוסעים חדישים כדי להטיס ציוד רפואי. מספר טיסות המטען בעולם כולו גדל בצורה משמעותית. 

חברת דלתא הפסיקה למכור כרטיסי טיסה למושבים האמצעיים בשורות הנוסעים כדי לשמור על ריחוק. חברת התעופה הטורקית הפעילה לפני כמה ימים טיסות מטען במטוסי נוסעים B777 בין היתר לתל אביב ולעוד 10 ערים, ובכך הוסיפה קיבולת של אלפי טונות מטענים. חברת ארו מקסיקו הטיסה לפרנקפורט 15 טונות של ציוד במטוס הנוסעים החדיש B787, ואילו חברת סוויס השוויצית מפעילה השבוע כמעט רק טיסות מטען, בעיקר בין ציריך להונג קונג. 

חברת יונייטד איירליינס מפעילה 40 טיסות מטען שבועיות, פי כמה וכמה ממספרן בעידן שלפני קורונה. החברה  האמריקנית הודיעה כי הגידול העצום בטיסות CARGO בעולם כולו מיועד לשמר את שרשרת האספקה של מצרכים, מוצרים ומעל לכל ציוד רפואי ומוצרי פארמה, כל זה בימים שבהם היקף טיסות הנוסעים ירד פלאים.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית