גלאסבוקס מגייסת בסבב C

באדיבות: Glassbox

גלאסבוקס (Glassbox), פלטפורמת האנליטיקה המשמשת לאופטימיזציה של חוויות משתמש ביישומי רשת ואפליקציות, הודיעה על גיוס סבב שלישי בסך 40 מיליון דולר בהובלת קרן ברייטון פארק קפיטל (Brighton Park Capital).

במסגרת ההשקעה, יצטרפו לוועד המנהל של החברה ליסה המיט (Lisa Hammitt), סמנכ"לית גלובלית לענייני דאטה ובינה מלאכותית בחברת ויזה ויועצת מיוחדת לברייטון פארק, וזאכרי גוט (Zachary Gut), שותף בברייטון פארק. בין המשקיעים הקיימים של החברה ניתן למנות את Updata Partners, Ibex Investors, גפן קפיטל, ו-CEIIF. השקעה זו מעלה את היקפי גיוסי ההון של החברה לסך של 70 מיליון דולר.

"אפילו בזמנים הקשים מאוד האלה, תנועת הגולשים הדיגיטלית נמצאת בעלייה וחברות מתמקדות בדרכים לתקשר עם לקוחות חדשים וקיימים באופן דיגיטלי. הטכנולוגיה שלנו מסייעת לחברות המתוחכמות ביותר בעולם למפות, לשמר ולהגדיל את הנסכים הדיגיטליים שלהן," אמר ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס.

"הפלטפורמה של גלאסבוקס מגשרת על הפער שבין פתרונות APM (פעולות לדקה) ושיווק פרונט-אנד מסורתיים, עם אלפי משתמשים ממחלקות שונות שמשתמשים בטכנולוגיה שלנו. המטרה שלנו היא לעזור לחברות מצוינות להגיע להישגים דיגיטליים מעולים והבטחון של המשקיעים שלנו בנו ברגע הזה הוא מעורר השראה."

הטכנולוגיה פורצת-הדרך של גלאסבוקס מספקת לארגונים גישה מסוג חדש לפלטפורמות הדיגיטליות שלהן. באמצעותה, יכולות חברות לשחזר באופן מלא כל מסע לקוח דיגיטלי המתרחש על גבי היישומים שלהן ולזהות מגמות ודפוסים חשובים על מנת למטב את חוויית המשתמש ולהביא ליעילות מירבית. הפלטפורמה של גלאסבוקס, שנוסדה על ידי ירון גואטה, חנן בלומשטיין ויואב שרייבר, היא הפתרון היחיד אשר לוכד נתונים גם על גבי השרת וגם בצד הלקוח, באופן המספק תובנות צרכניות חיוניות.

החדשות על אודות הגיוס מגיעות לאחר רבעון ראשון ושנה (2019) שוברי-שיאים עבור גלאסבוקס, עם הכנסות שיותר מהוכפלו זו השנה השלישית ברציפות. גלאסבוקס מאמינה שהיא יכולה לשמר את המומנטום החזק בשנה הנוכחית על ידי סיוע לחברות המנווטות דרכן בעולם הדיגיטלי.

"גלאסבוקס בלטה בתור המוצר הטוב ביותר בשוק חשוב ומתפתח," אמר זאכרי גוט מברייטון פארק קפיטל. "הגישה של החברה מאפשרת לחברות לשפר את הביצועים שלהן בקלות ולהישאר תחרותיות בעולם מתפתח במהרה המוגדר על ידי דיגיטציה. אנו נרגשים מאוד לעבוד בשותפות עם הצוות המוכשר של גלאסבוקס ולהצטרף למסע המלהיב שלהם."

ההשקעה תשמש את החברה להרחבת צוותיה ברחבי העולם, כמו גם להשקעה נוספת בשיפור המוצרים שלה. החברה עובדת עם ארגונים מובילים המשתייכים לתעשיות מגוונות, לרבות מספר חברות המדורגות ברשימת פורצ'ן 500. גלאסבוקס יוצגה על-ידי עורכי הדין יובל זילבר והלנה מלינובסקי ממחלקת ההייטק של משרד הרצוג, פוקס נאמן ויצחק טמבור, היועץ המשפטי הפנימי של החברה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית