העוקץ הפלסטיני: התחזה לנבחר ציבור והזמין ציוד רפואי עם כרטיס אשראי פיקטיבי

אתמול (ב') בפעילות מבצעית של שוטרי מרחב שומרון בסיוע יחידת הסייבר של להב 433 נעצר החשוד כשברשותו כ-40,000 מסכות כירורגיות, שרכש במרמה מחברות מישראל, מסמכים המעידים על הרכישות השונות ורכוש נוסף החשוד כגנוב

קרדיט: משטרת ישראל

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה במשטרת ישראל בגין חשד לביצוע עבירות הונאה בנסיבות מחמירות, תוך ניצול משבר נגיף הקורונה, נעצר אתמול לחקירה פלסטיני תושב רמאללה החשוד בעבירות הונאה לאחר שהזמין ציוד מיגון רפואי מחברות בישראל בשווי עשרות אלפי שקלים.

על פי החשד, נהג החשוד ליצור קשר עם ספקים באמצעות אתרי האינטרנט מאז פרוץ משבר נגיף הקורונה, תוך שהוא מתחזה לנבחרי ציבור ברשויות מקומיות באזור הצפון. במהלך ההתקשרות רכש על פי החשד אמצעי מיגון בהם מסכות וחומרי חיטוי בכמויות גדולות בשווי עשרות אלפי שקלים תוך שהוא משתמש בהמחאות מזויפות וכרטיסי אשראי פיקטיביים.

כאמור, אתמול בפעילות מבצעית של שוטרי מרחב שומרון בסיוע יחידת הסייבר של להב 433 נעצר החשוד כשברשותו כ-40,000 מסכות כירורגיות, שרכש במרמה מחברות מישראל, מסמכים המעידים על הרכישות השונות ורכוש נוסף החשוד כגנוב.

משטרת ישראל מבקשת להביא לידיעת הציבור כי בשבועות האחרונים אנו מבחינים בעלייה בדיווחים אודות אירועי הונאה שונים בעקבות משבר נגף הקורונה המתבססים על ניצול מצבם הכלכלי של האזרחים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית