קומוולט שמה דגש על שימוש בריבוי עננים

ההכרזה האחרונה מחזקת את מובילות הענן של קומוולט עם יכולות חדשות עבור AWS , Azure ו- Alibaba שמרחיבות את יכולתם של ארגונים לגבות, לשחזר ולהעביר עומסי עבודה בסביבות מרכזי המידע ו- Multi-Cloud בקלות ובמהירות

קומוולט שמה דגש על שימוש בריבוי עננים

מימין: סאנג'יי מירצ'אנדני ושי נוני. צילום: עמי רוחקס דומבה

קומוולט הכריזה על חידושים לפתרונות ניהול ושמירת הנתונים שלה הכוללים יכולות ניהול נתונים חדשות בסביבות ענן ובמרכזי המידע המקומיים. יכולות חדשות אלו כוללות הרחבת הגמישות והפשטות של פתרונות הענן של קומוולט, ומקלות על הלקוחות להגן, לנהל ולהשתמש בנתונים על פני סביבות עננים מרובים (Multi-Cloud). החידושים כוללים תמיכה בגיבוי ושחזור מסדי נתונים של AWS, העברת מסדי נתונים של אורקל ו-MS SQL על פני עננים מרובים כמו AWS ,Microsoft Azure ושירות ECS של Alibaba כמו גם אינטגרציה עם ServiceNow. 

"בזמנים מאתגרים אלה חשוב שלארגונים תהיה גמישות בכל הקשור לניהול הנתונים שלהם, והענן הוא חלק קריטי בכך", אמר רוני כפטל, סמנכ"ל שירותים מקצועיים בקומוולט. "בעזרת יכולות חדשות אלה אנו מקלים על הלקוחות שלנו להעביר עומסי עבודה נוספים לענן ומציעים פשטות וגמישות רבה יותר בניהול והגנה על הנתונים שלהם, בכל מקום בו הם נמצאים".

ככל שלקוחות מעבירים עומסי עבודה נוספים לענן, הם גם דורשים יכולת להעביר ולנהל נתונים במגוון פלטפורמות ענן. החידושים שקומוולט מציעה מרחיבים את יכולות הענן שלה באמצעות פרמטרים כגון: אפשרות לגבות, לשחזר, ולהעביר פתרונות מסדי נתונים כגון AWS DynamoDB, Redshift ו- DocumentDB; אפשרות להמיר, לגבות ולהעביר עומסי עבודה של VMware לשירות Alibaba Cloud ECS כדי להגדיל את הגמישות של סביבות מרובות עננים היברידיות; תמיכה בהעברת יישומי בסיס נתונים של אורקל ו- Microsoft SQL ל- Microsoft Azure על מנת להרחיב את היכולות של הלקוחות לשלב את שירותי הענן של Azure בסביבות היברידיות;

אינטגרציה נוספת עם פלטפורמתServiceNow על מנת לאפשר שירות עצמי ואפשרות להמיר במהירות מסדי נתונים של אורקל יוניקס ללינוקס ולהיפך. יכולת חדשה זו תקל על הלקוחות להעביר מסדי נתונים של יוניקס אורקל ממרכזי המידע הפרטיים לענן, או להעביר מסדי נתונים בשירות הענן של אורקל לינוקס לתשתיות פרטיות במרכז המידע של הארגון.