פאלו אלטו רוכשת את CloudGenix

https://www.cloudgenix.com

פאלו אלטו נטוורקס הודיעה כי היא במגעים מתקדמים לרכישת CloudGenix, חברה המספקת פתרונות SD-WAN לאבטחת הענן. במסגרת הסכם הרכישה תשלם פאלו אלטו נטוורקס 420 מיליון דולר במזומן. הרכישה צפויה להיסגר במהלך הרבעון הפיננסי הרביעי של פאלו אלטו נטוורקס, בכפוף לשביעות רצון הצדדים מתנאי הסגירה.

כאשר יישומים ממשיכים לעבור ממרכזי נתונים ארגוניים לענן ול- SaaS והמשתמשים דורשים גישה מאובטחת ליישומים מכל מקום בעולם, ארגונים נאבקים על אבטחת ניהול הגישה למידע הארגוני בצורה מהירה ויעילה. פתרונות הגישה מרחוק כיום הם מורכבים, יקרים ולעיתים קרובות לא בטוחים. כדי לתמוך בכוח העבודה המודרני, ארגונים זקוקים לגישה לכל היישומים מכל המקומות, דרך רשת גלובלית ומאובטחת מבוססת ענן, מה שנקרא בתעשייה Secure Access Service Edge.

לאחר השלמת העסקה, מוצרי ה-SD-WAN של CloudGenix יוטמעו ב-Prisma. ל-CloudGenix יש 250 לקוחות, מרביתם חברות מובילות בתחומי רפואה, קמעונאות, ייצור, פיננסים ובנקים, טכנולוגיה ותיירות. החברה זכתה בתואר "בחירת הלקוחות" של Gartner Peer Insights לשנת 2020 בקטגוריית WAN Edge Infrastructure. מייסדי החברה, קומאר ראמאצ'נדרן, מאני ראסמרי וונקאטאראמן אננד, גם הם יעברו לפאלו אלטו נטוורקס.

ניקש אורורה, יו"ר ומנכ"ל פאלו אלטו נטוורקס: "ככל שחברות גדלות והופכות מפוזרות יותר, כך עולה הדרישה לפתרונות זריזים ופשוטים, שעובדים גם בתחום האבטחה. עם השלמת העסקה, פלטפורמת Prisma המשודרגת תספק ללקוחות עם פלטפורמת SASE מקיפה, קלה ליישום ומבוססת ענן".

קומאר ראמאצ'נדרן, שותף מייסד של CloudGenix: "החזון של CloudGenix הוא לחולל מהפכה באמצעות רשתות WAN אוטונומיות מבוססות ענן. על ידי איחוד כוחות עם פאלו אלטו נטוורקס, נאיץ את היכולת שלנו לשרת לקוחות ושותפים בתהליך אבטחת הארגון והענן".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית