מייסד עליבאבא תורם לישראל ציוד הכרחי להתמודדות עם מגיפת הקורונה

את עליבאבא לא תמצאו כמועמדת למכרז הענן של הממשלה או של צה"ל, אבל מייסד החברה, ג'ק מא, שם את הכל בצד ותורם לישראל ערכות בדיקה, מסכות וביגוד הגנה להתמודדות עם וירוס הקורונה

באדיבות קרן הסיוע של עליבאבא

קרן הסיוע של ענקית הטכנולוגיה הסינית עליבאבא וקרן הצדקה של מייסדה, המיליארדר הסיני ג'ק מא, תרמו למדינת ישראל ערכות בדיקה, מסכות וביגוד הגנה, על מנת לסייע במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה בישראל. המטען ובו ציוד הסיוע הרפואי הגיע לישראל משנגחאי, סין, על גבי שני מטוסי תובלה.

תרומת הציוד לישראל מצטרפת ליוזמות סיוע נוספות של קרן עליבאבא וקרן ג'ק מא, למען מדינות באזורים שנפגעו מנגיף הקורונה כגון אסיה, ארה"ב, אפריקה ואירופה. הקרנות בבעלות ג'ק מא מסייעות גם במימון מחקר ופיתוח של דרכי טיפול בנפגעי קורונה בסין, וכן במכוני מחקר של זיהומים וחיסונים באוסטרליה ובאוניברסיטת קולומביה בארה"ב. בימים הקרובים צפויה הקרן להודיע על יוזמות סיוע נוספות למאבק בנגיף הקורונה.

קרנות הסיוע של עליבאבא ושל מייסדה ג'ק מא אף הפיקו והפיצו חוברת הדרכה דיגיטלית, הכוללת מידע ועצות חיוניות לטיפול בנפגעי קורונה, מתוך ניסיונם האישי של צוותי הרפואה בבית החולים האוניברסיטאי Zhejiang University בסין, שהיה מהראשונים בעולם שהתמודד עם הטיפול בנגיף:


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית