א.מ.ת מיחשוב: הכנסות שיא של 1.4 מיליארד שקל

"תוצאות 2019 משקפות את המשך הצמיחה המהירה של אמת מיחשוב לאור הביקוש למוצרי מיחשוב ענן, תוכנה ודיגיטל ובהמשך לרכישות שביצענו", מסביר יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב

יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב. קרדיט: באדיבות א.מ.ת מיחשוב

א.מ.ת מיחשוב המשיכה ב-2019 להרחיב את תחומי פעילותה, בין היתר באמצעות רכישות פעילויות עסקיות. החברה הציגה ב-2019 צמיחה בשני מגזרי הפעילות והרבעון הרביעי של השנה תרם כ-27% מסך הכנסות החברה ב-2019 עם רווח תפעולי המהווה כ-35% מסך הרווח התפעולי הכולל ב-2019. החברה מעדכנת כי גם ברבעון הראשון של השנה, בדרך כלל, ההכנסות גבוהות מהרגיל שכן במהלכו משלימות חברות הקבוצה פרויקטים ואספקת מוצרים אשר לא הבשילו עד תום הרבעון הרביעי של השנה שהסתיימה.  

הכנסותיה של א.מ.ת מיחשוב בשנת 2019 הסתכמו בשיא של כ-1.4 מיליארד ש"ח, בהשוואה להכנסות של כ-1.26 מיליארד ש"ח אשתקד, גידול של כ-10.7% שהם תוספת הכנסות של כ-135 מיליון שקל למחזור החברה השנתי.

"תוצאות 2019 משקפות את המשך הצמיחה המהירה של אמת מיחשוב לאור הביקוש למוצרי מיחשוב ענן, תוכנה ודיגיטל ובהמשך לרכישות שביצענו. האיתנות הפיננסית של החברה, לצד הגמישות המקצועית והניהולית המאפיינת את עסקינו מאפשרת לנו לספק מענה ללקוחותינו גם בצל השלכות משבר וירוס הקורונה בישראל ובעולם", מסביר יואב וינברג, מנכ"ל אמת מיחשוב.

"לאמת מיחשוב לקוחות לאורך שנים ופרויקטים לטווח ארוך המהווים תשתית להמשך צמיחה ושיפור הרווחיות. אנו נערכים לאספקת מענה גם לצורך המיידי בפתרונות מיחשוב לטובת עבודה מהבית וממשיכים לבחון רכישות סינרגטיות נוספות, בדגש על שמירת המובילות הטכנולוגית שלנו לטובת לקוחותינו".  

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית