הפנטגון עובר לעבודה מרחוק

שר הביטחון האמריקני מארק אספר הורה לבכירי מטה משרד הביטחון המסוגלים לעבוד מרחוק לעשות זאת, כדי לסייע במאבק נגד התפשטות נגיף הקורונה

הפנטגון עובר לעבודה מרחוק

הפנטגון. צילום ארכיון: Bigstock

בכירי פנטגון המסוגלים לעבוד מרחוק צריכים לעשות זאת "כל עוד צריך" ועד שהארה"ב "תהיה מעבר למשבר הנגיף" - כך אמר שר הביטחון של ארה"ב מארק אספר ביום שלישי האחרון. אספר אמר כי עבודה מרחוק תסייע לממשלה להגן על כל האמריקנים מפני המגיפה - אך היא גם מציגה פגיעויות אבטחת מידע חדשות.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

כשנשאל כמה זמן אנשים יכולים להמשיך לעבוד מרחוק בפנטגון, השיב אספר כי "זה הולך להיות שבועות, בוודאות, אולי חודשים. על כל ראש משרד, כל מנהל, כל אדם בשרשרת הפיקוד לנקוט בדיקות נאותות וזהירות רבה בעבודה מרחוק ככל האפשר - כדי שנוכל להגן על האנשים שלנו תוך כדי ביצוע המשימה".

הודעת שר הביטחון האמריקני באה בעקבות הנחיות שהשיק ממשל טראמפ בשבוע שעבר, שהנחה את הסוכנויות והמחלקות הפדרליות להציע "גמישות עבודה מרבית" לעובדים הפדרליים. משרד ההנהלה והתקציב עדכן אחר כך הנחיות לדחיפת סוכנויות למקסם את אפשרויות העבודה מרחוק עבור מיליוני קבלנים פדרליים. ביום שני הודיע משרד ההגנה כי מתקן הפנטגון יישאר פתוח ופועל לעת עתה, אך גורמים בכירים יגבילו את הגישה לכניסות מסוימות ויציבו אמצעי הגנה בריאותיים מוגברים.

אולי יעניין אותך גם