קורונהטק: מצפי למכירה במיליארדים - להפסקת תהליך המכירה

תהליך המכירה של ספק אבטחת שירותי בריאות Imprivata נעצר בשל משבר הקורונה. בפברואר האחרון היקף המכירה הוערך בשני מיליארדי דולרים

bigstockphoto

בית ההשקעות תומא בראבו עצר את תהליך המכירה של ספק אבטחת הבריאות Imprivata מכיוון שמשבר נגיף קורונה מייצר אי וודאות בשוק, כך על פי פרסום של PE Hub. תהליך המכירה נכנס בפברואר האחרון לשלב השני עם צפי מכירה של שני מיליארדי דולרים. עם זאת, בשלב זה הופסק התהליך בשל משבר הקורונה. תומא בראבו קיבלה אינדיקציות להתעניינות בחברה, והתחילה את השלב השני בתהליך המכירה, אמרו ל- PE Hub אנשים המכירים את הנושא. הליך המכירה הופסק ללא הגבלת זמן בתחילת השבוע שעבר.

ההחלטה הנוכחית מגיעה כאשר בתחילת פברואר האחרון גולדמן זאקס וויליאם בלייר החלו בייעוץ בנוגע לתהליך מכירת אימפריטה. תומא בראבו וגולדמן זקס סירבו להגיב. וויליאם בלייר לא נענה מייד לבקשות לתגובה מצד CRN. גאס מלזיס, נשיא ומנכ"ל אימפריבטה, אמר בהצהרה ל- CRN כי החברה "מחויבת ומסורה לסייע ללקוחותינו. כשירות חיוני בתחום שירותי הבריאות, הלקוחות שלנו זקוקים לאימפריבטה יותר מתמיד, ויודעים שהם יכולים להיות תלויים בנו לתמוך בהם. הלקוחות שלנו נשארים בראש סדר העדיפויות שלנו. "

שלושה מקורות אמרו ל- PE Hub כי אימפריאטה רשמה הכנסות בסביבות 100 מיליון דולר בשנת 2019, ורביעי העריך את ה- EBITDA שלה לשנת הכספים הנוכחית בכ -140 מיליון דולר. לחברה למעלה מ- 1,900 לקוחות ברחבי העולם, עם יותר מששה מיליון משתמשים. תומא בראבו רכש את אימפריאטה תמורת 544 מיליון דולר בשנת 2016.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית