איחוד האמירויות הערביות מקימה אוניברסיטה ייעודית לבינה מלאכותית

תחום הבינה המלאכותית צפוי לתרום כ-14 אחוזי תל"ג לכלכלת איחוד האמירויות עד שנת 2030

bigstockphoto

אוניברסיטת הבינה המלאכותית הייעודית הראשונה בעולם קיבלה רישיון והסמכה מטעם הרשות האקדמית באיחוד האמירויות,לפני שהיא פותחת את שעריה באוגוסט הקרוב. אוניברסיטת בינה מלאכותית מוחמד בן זייד (MBZUAI) באבו דאבי תציע תוכניות לתואר שני במדעים (MSc) ותואר שלישי.

ד"ר סולטאן אל ג'אבר, יו"ר מועצת הנאמנים ב- MBZUAI, אמר כי "אנו שואפים לספק לסטודנטים קורסים ברמה עולמית בסביבה העולה על הציפיות כדי למשוך את הכישרון הטוב ביותר מכל רחבי העולם." הנציבות להסמכה אקדמית פועלת כחלק ממשרד החינוך של איחוד האמירויות, האחראי על רישיון מוסדות להשכלה גבוהה והסמכת כל אחת מהתכניות האקדמיות שלהם.

סטודנטים לתארים מתקדמים יכולים עדיין להגיש בקשה ל- MBZUAI דרך אתר האוניברסיטה לרישום 2020. האוניברסיטה החדשה קיבלה עד כה 1,200 בקשות. המחזור הראשון של הסטודנטים לתארים מתקדמים יחל בקמפוס Masdar City של MBZUAI באוגוסט 2020.

על פי נתוני פירמת הייעוץ העסקי PwC, חברות בינה מלאכותית צפויות להוסיף 14 אחוז לתוצר המקומי הגולמי בעולם עד שנת 2030. מומחים מעריכים כי תרומת בינה מלאכותית לכלכלת איחוד האמירויות תואמת את הגידול העולמי של 14 אחוז באותו פרק זמן.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית