בואינג חשפה: כך ייראה מסוק התקיפה העתידי של צבא ארה"ב

החברה הציגה את בואינג FARA, מסוק חד-רוטורי עם קוקפיט מודרני ויכולות המאפשרות טיסה עם או בלי טייס

 

מסוק התקיפה העתידי של בואינג. צילום אילוסטרציה: באדיבות החברה

בואינג חשפה כיצד ייראה מסוק התקיפה והסיור העתידי (FARA) לצבא האמריקני. בחברה מסבירים כי בואינג FARA "נועד לענות על הצרכים המבצעיים הנוכחיים של צבא ארה"ב וכן גם על הצרכים העתידיים שמשתנים לאור ההתפתחויות הטכנולוגיות".

צפו: מסוק התקיפה העתידי של בואינג

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"מדובר במסוק חד-רוטורי ועוצמתי במיוחד, ובו מערכת רוטור בעלת שישה להבים, מנוע יחיד, מושבי טנדם מודולרים, קוקפיט מודרני עם מסך תצוגה גדול הניתן להגדרה ועיצוב מחדש ויכולות טיסה ללא טייס", ציינו בבואינג.

בחברה הסבירו עוד כי "העיצוב המדויק של המסוק החדש המשלב מערכת טוס-אל-חוט (Fly-by-wire), ממנף למעלה מ-65 שנות ניסיון בייצור מסוקים, לצד הורדת הסיכון והעלויות הודות לאחידות החומרים, וטכנולוגיית ייצור מתקדמת מוכחת. המערכת תאפשר שילוב נוח, מהיר ויעיל בתוך המערך הקיים של צבא ארה"ב, של יכולת ירי ושיגור לטווחים ארוכים ושימוש אווירי במערכות בלתי מאוישות".

מארק שרי, סגן נשיא ומנכ"ל חברת בואינג "Phantom Works", אמר: "אנו מציעים יותר ממסוק - אנו מציעים מערכת משולבת במלואה וברת-השגה, העונה לצרכי הצבא, למשימה ולעתיד. שילבנו חדשנות, תושיה, וניסיון מוכח שלנו בייצור מסוקים מתקדמים עם בדיקות מקיפות וניתוחים מורכבים, כדי להביא פתרון מלא עוצמה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית