רשמית: המשטרה מינתה קצינים לשורה של תפקידים בכירים

ניצב אלון אריה נכנס לתפקידו כראש אגף התנועה וניצב מוטי לוי נכנס לתפקידו המאתגר כחוקר מספר 1. בטקס מיוחד מונו קצינים נוספים ביניהם ראש חטיבת המבצעים, ראש חטיבת הדוברות ומפקד מרחב השרון

 

המפקדים החדשים. צילום: משטרת ישראל

שורה של קצינים בכירים נכנסו היום (ב') באופן רשמי לתפקידם החדש במשטרה, ביניהם כמה קצינים בתפקידים משמעותיים כמו ראש אגף התנועה וראש להב. בטקס שערכה המשטרה בבסיס מג״ב בירושלים (יהודאי), הוענקו דרגות ומינויים לקצינים הבאים:

תנ״צ אלון אריה, קודם לדרגת ניצב ומונה לתפקיד ראש אגף התנועה.

תנ״צ מוטי לוי, קודם לדרגת ניצב ומונה לתפקיד ראש להב 433.

תנ״צ אברהם ביטון מונה לתפקיד סגן מפקד מחוז מרכז.

תנ״צ ירון מטס מונה לתפקיד סגן ראש המנהלת לחברה הערבית.

נצ״מ שמעון נחמני קודם לדרגת תנ״צ ומונה לתפקיד רח״ט מבצעים.

נצ״מ סיגל טולדו קודמה לדרגת תנ״צ ומונתה לתפקיד ראש חטיבת דוברות המשטרה.

נצ״מ חיים שמואלי קודם לדרגת תנ״צ ומונה לתפקיד מפקד מרחב שרון.

נצ״מ רקפת גורדון לוין קודמה לדרגת תנ״צ ומונתה לתפקיד נשיאת בית הדין למשמעת.

נצ״מ יגאל חדד קודם לדרגת תנ״צ ומונה לתפקיד סגן ראש אגף התכנון.

נצ״מ אנה בן מרדכי-רזיאל קודמה לדרגת תנ״צ ומונתה לתפקיד מזכיר המשרד לביטחון פנים.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר במהלך הטקס: ״המעמד החגיגי הזה, בעת הזו, מלמד על עוצמתה וחשיבותה של משטרת ישראל ועל החיוניות הרבה של התפקידים אותם אתם עתידים למלא. למרות הזמנים והאתגרים, משטרת ישראל חזקה, מנוהלת, מפקדת על מבצעים מורכבים חסרי תקדים – כמו טקס יום השואה הבינ"ל, פועלת בכל מקום, בכל המישורים ובכל העוצמה הנדרשת".

"כאן אין ממשלת מעבר והצורך לשמירה על הביטחון האישי של האזרחים לא נגמר. יש לנו משטרה עם מדיניות ומשימות ברורות שמבוצעות ללא הפסקה. והיום יש לנו גם מינויים ואני גאה על כך. אני גאה היום על קידומן של ארבע נשים לתפקידי הפיקוד הבכירים ביותר במשטרה. כל אחת מכן היא סיפור של פיקוד, הצטיינות ועשייה – וביחד אתן מייצגות את המהפך שהמשטרה עוברת. לא קודמתן כי אתן נשים, אלא כי המשטרה מעניקה היום הזדמנות שוויונית למשרתים בה. להתקדם לפי כישוריהם״, אמר השר ארדן.

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס בטקס למינויים החדשים: ״הקצינים והקצינות שמונו היום, הינם קצינים עתירי זכויות ששמם הולך לפניהם ולכן מונו לתפקידי ליבה מהבכירים ביותר בארגון. ידע כל אזרח שבפיקוד המשטרה עומדים המפקדים הראויים ביותר. האתגרים הרובצים לפתחנו הם רבים ועל כן אנו מתאימים עצמנו למציאות המשתנה, מהווים ארגון גמיש ולומד, מפיקים לקחים במהירות וממשיכים הלאה חזקים וחכמים יותר".

"בשל כך", המשיך ניצב מוטי כהן, "אנחנו בוחרים לתפקידים בכירים את הטובים שבטובים, את מי שיוכלו לשאת במשימות כבדות משקל במקצועיות, ערכיות וענווה. מטקס זה אתם יוצאים עם דרגות ותפקידים חדשים, אך גם ובעיקר עם מחויבות אישית, מקצועית וארגונית. אני מאחל לכולנו הצלחה בהתמודדות עם האתגרים שהעתיד מזמן לנו ואין ספק בליבי שתעשו חיל, שתשמשו דוגמא ומופת לפקודיכם ולציבור כולו ומקור גאווה לארגון ולבני משפחותיכם״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית