נתניהו לראשי ארגוני הטרור: "אם לא יושב השקט - אתם הבאים בתור"

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר בסוללת כיפת ברזל באזור אשדוד והתייחס למתיחות בדרום ולתקיפות של צה"ל בסוריה. מוקדם יותר אמר: "מלחמה עם עזה תביא למחירים קשים"

נתניהו לראשי ארגוני הטרור: "אם לא יושב השקט - אתם הבאים בתור"

מתוך הערכת מצב ביטחונית בעקבות ההסלמה בדרום. צילום: אריאל חרמוני - משרד הביטחון

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ב') לתקיפות הישראליות בשתי החזיתות. במהלך סיור בסוללת כיפת ברזל באזור אשדוד אמר ראש הממשלה: ״אתמול תקפנו בכמה זירות - תקפנו בסוריה, תקפנו בעזה, ואנחנו מוסיפים להכות עכשיו עם מטוסים, טנקים ומסוקים. אנחנו נמשיך להכות עד שיושב השקט. יש לי מסר לראשי ארגוני הטרור: אם לא יושב השקט - אתם הבאים בתור".

"מלחמה עם עזה תביא למחירים קשים - אני לא פוגע בביטחון של ישראל משיקולים פוליטיים. ישראל ערוכה והכינה מערך צבאי שונה לגמרי ממה שהכרנו", אמר נתניהו מוקדם יותר בראיון לרדיו ירושלים.

"הם יודעים שהם תוקפים אותנו ואנו ערוכים לתקוף אותם ולחסל אותם. העשור האחרון הוא העשור עם הכי פחות נפגעים של חיילים ואזרחים. השנה לפי צה"ל היא השנה עם הכי פחות נפגעים של חיילים מאז 1948. מצד אחד ניהול מאוד מושכל ומוצלח של מדיניות הביטחון. אין אובדן נפש בעוטף", אמר ראש הממשלה.

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס לתקיפות של צה"ל נגד יעדי טרור של הג'יהאד האסלאמי בסוריה וברצועת עזה, ואמר כי ישראל נערכת למבצע בעזה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בכנס ירושלים של קבוצת בשבע אמר שר הביטחון: ״אנחנו מכינים תכנית לשינוי יסודי של המצב ברצועת עזה. אני מאוד מבין את המצב של תושבי הדרום. מגיע להם שקט וביטחון.

חיסלנו ביממה האחרונה לפחות 6 מחבלים, אבל לא רק בעזה, אלא התקדמנו גם לפגיעה במקור הבעיה. הרתעה לא נבנית ברגע״.

 

אולי יעניין אותך גם