אפקט הקורונה: חלק מהחברות נוטשות את כנס RSA

"המספר הכולל של המציגים, כולל AT&T, שביטלו את השתתפותם כספונסרים או כמציגים הוא 13", כותבים בהודעה רשמית של כנס RSA

www.facebook.com/rsaconference

חברת AT&T לא תקח חלק מתערוכת RSA, כך עולה מפרסום של החברה בטוויטר. "החלטנו לא להשתתף בכנס RSA 2020 לאחר בחינה ודיונים קפדניים. אנו מעריכים את השתתפותנו באירועים בתעשייה כמו RSA ותומכים במידה רבה בצעדים שננקטו על ידי מארגני האירועים כדי להגן על המשתתפים", נכתב בהודעה. חברת AT&T היא החברה הגדולה השניה אחרי חברת יבמ שלא תגיע לRSA.

אזכיר כי לאחרונה בוטל כנס המובייל העולמי MWV בברצלונה, וכן כנסים מקצועיים נוספים ברחבי העולם. ליבמ וAT&T מצטרפות עוד שש חברות מסין ואחת מקנדה. "מאז העדכון האחרון שלנו, מספר האנשים, כולל אלה מ- AT&T Cybersecurity, אשר ביטלו את הרשמתם הוא כ -1.2 אחוז מכלל המשתתפים הצפויים. כמו כן, המספר הכולל של המציגים, כולל AT&T, שביטלו את השתתפותם כספונסרים או כמציגים הוא 13. שישה מהם מסין; ששה מארצות הברית; ואחד מקנדה", נכתב בהודעה רשמית של כנס RSA.

"סיכום המצב של הCDC ממשיך לדווח כי הסיכון הבריאותי של נגיף הקורונה עבור הציבור האמריקני הרחב נחשב נמוך. על פי הדו"ח, ישנם 15 מקרים מאושרים של הנגיף בארצות הברית. בעיר סן פרנסיסקו אין מקרי הדבקות. ועידת RSA תמשיך לעקוב אחר הנחיות ה- CDC וה- WHO והיא נמצאת בקשר הדוק עם עיריית סן פרנסיסקו כדי לפקח על כל ההתפתחויות החדשות הנוגעות לווירוס."

עוד נודע לישראל דיפנס כי ישראלים הרוצים לטוס לכנס כדאי שיבדקו את ביטוח הנסיעות הפרטי או זה מטעם המעסיק לבחון האם הוא מכסה מקרי הדבקות בקורונה. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית