המשטרה עצרה חשודים בצריכת זנות מקטינים באמצעות אפליקציה

שלושה בגירים חשודים שיצרו קשר עם קטינים בגילי 13-18 שהציעו שירותי מין תמורת תשלום באפליקציה ייעודית. על פי החשד, בחלק מהמקרים החשודים היו מודעים לגיל של הקטינים

אילסוטרציה: מתוך אתר משטרת ישראל

יחידה 105 בלהב 433, האמונה על פגיעות נגד קטינים ברשת, עצרה שלושה חשודים בגירים, בחשד לביצוע עבירה של צריכת שירותי זנות מקטינים תמורת תשלום וטובות הנאה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

על פי החשד, החשודים פנו לקטינים בגילאי 13-18 שפרסמו עצמם באמצעות אפליקציה ייעודיות להיכרויות, למטרות מפגשים מיניים בתמורה לתשלום כספי. במשטרה מציינים כי במהלך השיחה קבעו הצדדים לקיים מפגש אישי שאינו במרחב המקוון וזאת לאחר הסכמה על גובה התשלום.

עוד עולה מהחקירה כי בחלק מהמקרים הייתה, על פי החשד, מודעות של החשודים לגילם של הקטינים, ולמרות זאת המשיכו החשודים להתכתב עמם ונפגשו איתם במקומות שונים ובהזדמנויות שונות.

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, ובתיאום עם גורמי הרווחה. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר אחד מהם שוחרר בתנאים מגבילים והשניים הנוספים עדיין במעצר. בימים הקרובים צפויה היחידה החוקרת לסיים את החקירה אז יועבר החומר למחלקת הסייבר בפרקליטות לצורך המשך ההליך הפלילי.

יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על  ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות כלל ממשלתית למלחמה באלימות רשתית של שוטרים לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה.

הכתבות הכי נקראות באתר:

הלוויין חשף: הנזק מתקיפת נמל התעופה בדמשק

איום הבלונים: מדוע ישראל לא רוכשת מערכת יירוט?

בהיקף מאות מיליונים: חוזה ענק לאלביט באסיה

עבודה ישראלית: תאילנד הציגה מטוסי F-5 משודרגים

36 שנים אחרי: חיל האוויר איתר את קסדת הטייס שנפל

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית