אפוד מבצעי חדש ל"איחוד הצלה" מתוצרת T9Design

החברה הישראלית סיפקה לארגון ההצלה מאות וסטים למיגון בשווי מאות אלפי שקלים. מדובר באפוד קל משקל המותאם לשימוש ארוך טווח ובמגוון תנוחות. המיגון פותח בשיתוף פעולה בן שני הגופים

אפוד מבצעי חדש ל"איחוד הצלה" מתוצרת T9Design

צילום: באדיבות T9Design

חברת  T9הישראלית, המתמחה במתן פתרונות טקטיים בתחום האזרחי והביטחוני, סיפקה לאחרונה לארגון "איחוד הצלה" מאות וסטים חדשים עם לוחות מגן וקסדות מיגון בשווי של מאות אלפי שקלים.  בנוסף, סופקו למתנדבי "איחוד הצלה" קסדות מיגון ולוחות מיגון על מנת לתת מענה לאיומים בהם נתונים המטפלים (והן המטופלים) בזמן חירום ובאזורים  עוינים. הווסט פותח ע"י חברת T9 בשיתוף פעולה עם "איחוד הצלה".

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מדובר באפוד קל משקל המותאם לשימוש ארוך טווח ובמגוון תנוחות: נהיגה, כריעה ועמידה ממושכת והינו בעל מבנה ארגונומי המאפשר תנועה של כל המפרקים בחופשיות לטיפול נכון. באפוד נעשו התאמות ייחודיות לציוד הנלווה הייחודי ל"איחוד הצלה" ויש בו מגוון תאים המותאמים לציוד רפואי לפי תו"ל עבודה בפצועים. האפוד מותאם לנשים וגברים.

לדברי לירן כהן, מנכ"ל חברת T9,  "ההבנה כי ישנם אנשים שמצילים חיים של אזרחים על בסיס יום-יומי, אך הם בעצמם לא זוכים להגנה מתאימה וציוד נכון הייתה לנו להשראה. כיום, בכל התחום הרפואי-אזרחי אין כמעט התייחסות מבצעית לטיפול בפצועים, למרות שמרבית מהזמן הטיפול דורש מענה במצבים שלא מביישים לוחם ביחידת עלית בצבא".

לירן כהן הוסיף כי "האפוד מאפשר לחובש/פראמדיק ללבוש עליו את הציוד בצורה נכונה יותר, יעילה יותר וכמובן נוחה יותר. אפוד זה מהווה פריצת דרך בחשיבה הטיפולית, ומאפשר למתנדבי 'איחוד הצלה' לעשות את עבודתם בצורה איכותית יותר ובכך להציל יותר חיים".

הכתבות הכי נקראות באתר:

הערכה: אבני יסוד לטיל בין-יבשתי גרעיני איראני

סכנת קורונה: האם יש איום על מפעלים ביטחוניים?

דיווח זר: אלביט מוכרת עמדות נשק לאינדונזיה

התחרות על החלפת הבראדלי יוצאת (שוב) לדרך

כולל אופציה ישראלית: ארה"ב בחנה מערכות לנגמ"שים

אולי יעניין אותך גם