סיגייט פותחת מרכז חדשנות בישראל

מרכז החדשות Lyve Labs בישראל יהיה בחוד החנית הטכנולוגית של סיגייט בעולם. מרכז Lyve Labs נוסף של החברה ממוקם בלונגמונט, קולורדו, ארה"ב

ארז באום, מנהל מרכז החדשות סיגייט Lyve Labs בישראל - קרדיט: יח"צ

חברת סיגייט יצרנית של פתרונות אחסון וניהול דאטה, פותחת היום באופן רשמי את מרכז החדשנות Lyve Labs בישראל. המטרה של סיגייט Lyve Labs בישראל היא ליצור שיתופי פעולה עם חברות הייטק ולאפשר חדשנות באמצעים פשוטים, בטוחים ויעילים לעבודה עם בסיסי נתונים וכמויות גדולות של דאטה. יוזמה זו של הענקית הבינלאומית תאפשר זרימה חלקה של מידע במערכות השונות ואופטימיזציה של ערכם העסקי בתנועה (in-flight) כמו גם במנוחה (at-rest).

ד"ר דייב מוזלי, מנכ"ל סיגייט, אמר: "ההחלטה להקים את מרכז החדשנות Lyve Labs נובעת מההבנה שחדשנות לא יכולה להיות להיווצר בבידוד, אלה היא תוצאה של שיתופי פעולה. מובילי החדשנות ב-Lyve Labs מחויבים לשיתוף הפעולה עם היזמים והמפתחים האחרים. בתמורה, אנו מציעים את 40 שנות הניסיון שלנו במחקר ובפיתוח, לתמיכה בחדשנות שעושה שימוש בדאטה, לטובת האנושות."

ארז באום, מנהל מרכז החדשות סיגייט Lyve Labs בישראל, אמר: "אנו רוצים לעזור לחברות ישראליות ובמקביל גם ללמוד מהן. מרכז החדשנות Lyve Labs הוא גם פלטפורמת למידה דו כיוונית וגם מרכז ליצירה משותפת. המטרה היא ללמוד מאתגרי הדאטה של השותפים שלנו ויחד איתם לפתח פתרונות כדי לעזור להם להיות תחרותיים יותר בעידן כלכלת המידע"

החברות שמשתפות פעולה עם מרכז Lyve Labs בישראל עוסקים באתגרי דאטה רלוונטיים מתמיד, כמו למשל, הישרדות בזמן רעידת אדמה. "הפתרון שלנו מבוסס כרגע על הענן, אבל אנחנו צריכים להיות קרובים יותר לקצה (Edge)", אמר בני ששון, מנהל טכנולוגיות ראשי של חברת SeismicAI, סטארט-אפ ייחודי בעולם, המפתח פתרונות זיהוי ואזהרה מוקדמת מפני רעידות אדמה.

"התבקשנו על ידי המכון הלאומי למשאבי טבע בקנדה להתקין את הפלטפורמה שלנו בשרתים שלהם, כפתרון מוצפן, מאובטח והוליסטי, עקב חששות לביטחון הלאומי ולאבטחת מידע. זו הסיבה שפנינו למרכז Lyve Labs של סיגייט. אנו רוצים להפוך את הפתרון שלנו לכזה שאפשר פשוט לחבר למרכז הנתונים של הלקוח ושהוא יעמוד בכל התקנות והרגולציות וגם יתקשר עם המשאבים שכבר נמצאים שם."

חברת Security Hub בחרה לשתף פעולה עם מרכז Lyve Labs בישראל הודות למומחיות של סיגייט לספק פתרונות מהימנים בתחום הדאטה. חברת HUB Security הוקמה על ידי יוצאי יחידות אבטחת סייבר בצה"ל, ומציעה את הדור הבא של פלטפורמת חומרה לאבטחת סייבר מוקשחת ומוגנת בפני כל חבלה. המערכת מבוססת פיתוח ייחודי, Multitenant ובעלת יכולות ביצוע גבוהות, לצד גמישות מרבית המאפשרת התאמה אישית לכל אלגוריתם ויישום עסקי מתקדם

אייל משה, מנכ"ל HUB Security אמר "ביקשנו ממרכז Lybe Lab של סיגייט עזרה בהוכחת היתכנות (POC) לפתרון שלנו". לצורך כך, ייתכן כי סיגייט תארח בהמשך השנה האקטון מיוחד בשידור חיי במרכז בתל אביב.

בין שאר הפרויקטים, מרכז החדשנות בתל אביב ערך בהצלחה ניסוי של טכנולוגיית Lyve™ Drive Shuttle, שהושק השנה בכנס CES בלאס וגאס, כחלק ממשפחת הפתרונות הניידים לאחסון והעברת מידע - Lyve Drive Mobile Systems. הניסוי נערך בתל אביב בשיתוף פעולה עם חברת UPS והוכיח כי העברה פיזית של נתונים באמצעות Lyve™ Drive Shuttle דרך הרשת הגלובלית והמהימנה שלו,  היא חסכונית ומהירה יותר מאשר העלאתם. 

מרכז החדשות Lyve Labs בישראל יהיה בחוד החנית הטכנולוגית של סיגייט בעולם. מרכז Lyve Labs נוסף של החברה ממוקם בלונגמונט, קולורדו (ארה"ב) וסיגייט מתכננת לפתוח מרכזי חדשנות נוספים בקרוב ברחבי העולם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית