המכון הביולוגי מקדם מענה לנגיף הקורונה

בדרך לבשורות טובות? לישראל דיפנס נודע כי המכון הביולוגי בנס ציונה פועל במרץ במסגרת המאבק נגד התפשטות הנגיף. על פי מקורות ישראל דיפנס, במכון עובדים על ייצור חיסון ונוגדן כמענה לנגיף בישראל

צילום מתוך המכון הביולוגי במסגרת כתבה של מגזין ישראל דיפנס. צילום:  המכון הביולוגי

המכון הביולוגי במס ציונה עובד מסביב לשעון על מנת לייצר חיסון ונוגדן על מנת להילחם בנגיף הקורונה, כאשר הכוונה היא לדאוג למענה בישראל. כך נודע לישראל דיפנס.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

על פי מקורות ישראל דיפנס, מאז ההתפרצות בסין ארגון הבריאות העולמי (WHO) פועל מול 15 מעבדות בעולם למציאת חיסון לנגיף. דגימות גנטיות עלו בימים הראשונים למאגר המידע של ארגון ה-CDC והיו חשופות לכל מעבדה בעולם שעובדת על חיסון. בין אלו נמצא המכון הביולוגי בנס ציונה.

על מנת שחיסון יופק לבני אדם הוא צריך לעבור אישור של גופי תקינה מתחום הבריאות כמו ה-FDA. עם זאת, ייתכן ובשל חומרת המצב, תהיה הקלה בדרישות הבדיקות עד לייצור חיסון. מכאן, שמדובר בבשורות טובות, אך יש להמתין לראות האם החיסון עובד בפועל וכמה זמן ייקח עד אישורו.

ראש הממשלה הודיע לאחרונה כי הנחה את המכון ומשרד הבריאות להקים "מפעל חיסונים". "כינסתי את גורמי הממשלה כדי להיערך להתפרצות נגיף הקורונה. סגרנו את המעברים האוויריים, היבשתיים והימיים מסין. אם נאתר ישראלים שנדבקו, נבודד אותם ונטפל בהם. הנחיתי את המכון הביולוגי ומשרד הבריאות לפעול ליצירת חיסון ולהקים מפעל חיסונים בישראל. נעשה הכל כדי לשמור על אזרחי ישראל", צייץ נתניהו בטוויטר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית