הפיגוע בירושלים: כוחות הביטחון ממשיכים במצוד

במערכת הביטחון ממשיכים במרדף אחר המחבל שביצע את פיגוע הדריסה, בו נפגעו 12 טירונים של גולני, שהיו בבירה במסגרת מסע ההשבעה שלהם. גם אחרי הפיגוע, חבריהם המשיכו במסע שהתקיים בכותל המערבי. לוחם מג"ב נפצע בפיגוע ירי בעיר העתיקה בירושלים, המחבל נוטרל

טירוני גולני במסע ההשבעה שלהם. חבריהם נפצעו בפיגוע בירושלים. צילום: דובר צה"ל

כוחות הביטחון ממשיכים במצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הדריסה, בו נפגעו הלילה (ה') 12 טירונים של חטיבת גולני. אחד החיילים נפגע באורח קשה. חבריהם של החיילים שנפגעו המשיכו לאחר הפיגוע המסע ההשבעה שלהם בכותל. על פי הידוע, המחבל זיהה כי מדובר בחיילים, האיץ את רכבו ופגע בהם. הוא נמלט מהאזור והותיר את רכבו באזור בית לחם.

בשעות הצהריים בוצע פיגוע נוסף בירושלים, הפעם פיגוע ירי. המפגע הגיח לעבר שוטרים המוצבים סמוך לשער האריות בעיר העתיקה וביצע לעברם ירי ממנו נפצע בידו לוחם מג"ב, שפונה לבית החולים במצב קל. שוטרים נוספים שהגיבו במהירות, ביצעו ירי לעבר המפגע ונטרלו אותו.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"מדובר בפלוגה ממחזור נובמבר בסיור מורשת לפני השבעה כאשר הם בדרך לכותל", סיפר דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן. "נתחקר האירוע. הם הלכו על המדרכה והרכב מגיע מאחור. יש עכשיו מרדף. חלק מהחיילים מנסים להכניס מחסנית. לא מכיר שירו על המחבל", אמר תא"ל זילברמן.

זירת הפיגוע בירושלים. צילום: מד"א

דובר צה"ל התייחס היום גם לאירועים נוספים בגזרת יו"ש: "אנחנו אחרי לילה עמוס במספר זירות. כל האירועים מתרחשים מחצות ועד חמש. בגזרת איו"ש אנחנו חווים שבוע יחסית אלים. הפס"דים מוכלים. יש הרבה חיכוכים. שני הצדדים מרסנים ופועלים לריסון האירועים", אמר תא"ל זילברמן.

"המיקוד הוא בג׳נין", הדגיש דובר צה"ל, "שלושה אירועים הלילה בג׳נין. כוחות נכנסים הלילה להריסה חוזרת לבית המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח יחד עם שב"כ ומג"ב. מאות אנשים נערכו לכניסה. ראינו את זה בחוזי. הבאגר עבד והרס את הבית. תוך כדי ירי צלפים של חוליית מחבלים שאנחנו מחפשים בחודשים האחרונים בכל כניסה שלנו. צלפים שלנו פוגעים בחוליה. פגעו בהם מרחוק. באירוע אחר, בנקודה אחרת, בוצע ירי ופגיעה בשוטר פלסטיני שנפצע בינוני. אנחנו מתחקרים את האירוע". לטענת הפלסטינים, השוטר הפלסטיני שנורה נהרג. 

הכתבות הכי נקראות באתר:

על הפרק: פגישה בין נתניהו לבן סלאמן עד הבחירות

"שת"פ אסטרטגי": תע"א מרחיבה פעילות בהודו

אלביט תספק מערכות למטוסי הדור הבא של דרום קוריאה

חברה מישראל גילתה חולשה באפליקציה פופולרית

"קרב אימתני" על המסלול: F-35 VS McLaren Speedtail

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית