ההסלמה בדרום: צה"ל תקף יעדים ברצועת עזה

לאחר ירי שבוצע לעבר נתיבות ויישובים נוספים בעוטף עזה, כלי טיס של חיל האוויר תקפו יעדי טרור של חמאס בדרום הרצועה, ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה

תקיפה ברצועת עזה. צילום (ארכיון): AP

צה"ל תקף הלילה (ד') ברצועת עזה בתגובה על ירי שבוצע לעבר נתיבות ויישובי עוטף עזה. לאחר חצות תקפו מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר כמה יעדי טרור של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה, אתר לייצור אמצעי לחימה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"תקיפה זו פוגעת ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס. התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול ולהפרחת בלוני נפץ מרצועת עזה לעבר שטח ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

בתחילת השבוע בוצע ירי נוסף לעבר יישובי עוטף עזה, ולאחריו תקף צה"ל יעדים של חמאס ברצועת עזה. לאחר התקיפה בתחילת השבוע הודיע מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, על עצירת הכנסת מלט לרצועת עזה וקיצוץ 500 היתרי כניסה לישראל עבור סוחרים עזתים, עד להודעה חדשה. במתפ"ש הסבירו כי המהלך מתבצע בעקבות המשך ירי הרקטות והפרחת בלוני התבערה מהרצועה לשטח מדינת ישראל.

"ההחלטה התקבלה בתום התייעצויות ביטחוניות ולאור פעולות טרור חוזרות ונשנות מצד רצועת עזה נגד אזרחי ישראל בשבועות האחרונים, אשר מהווים הפרה של הריבונות הישראלית", נמסר על ידי מתפ"ש.

הכתבות הכי נקראות באתר:

צה"ל ורפאל פועלים להוזיל את מחיר טילי הספייק

חיל הים סיכל הברחת אמל"ח לקומנדו הימי של חמאס

כמה מרוויח הרמטכ"ל: השכר במערכת הביטחון נחשף

מיליונים שירדו לטמיון: מערכת הזיהוי הביומטרי תוחלף

חשש: הביון הסיני הצליח לחדור לרייתיאון ולהרווארד

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית