בכיר בסוכנות ה-NSA מזהיר מפני מתקפות סייבר

בראיון שהעניק לתקשורת היועץ המשפטי של הסוכנות, גלן גרסטל, אמר כי בין המקורות העיקרים לאיומי סייבר על ארגונים פדרליים וחברות פרטיות בארה"ב נמצאות איראן, סין, רוסיה, סעודיה וקוריאה הצפונית

בכיר בסוכנות ה-NSA מזהיר מפני מתקפות סייבר

מודעה של ה-NSA (צילום ארכיון)

סוכנויות אמריקניות וחברות פרטיות נופלות קורבן למתקפות סייבר מתוחכמות של מדינות כמו איראן, סין, רוסיה וקוריאה הצפונית. האקרים גנבו מידע רגיש, חדרו לרשתות צבאיות ודרשו כופר תמורת "שחרור" תשתיות של חברות – כך אומר גלן גרסטל, היועץ המשפטי היוצא של ה-NSA, סוכנות הביטחון הלאומי של ארה"ב.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

גרסטל התריע כי סוכנויות פדרליות חייבות להתאים את עצמן במהירות לאיומים על ביטחון סייבר. בראיון ל"וושינגטון פוסט" חזה גרסטל שאיומי הסייבר יגברו, ואמר שהסכנות חמורות לא פחות משינוי האקלים. לדבריו "המהפכה הדיגיטלית מעמידה אתגרים כה גדולים עד שנשקפת סכנה שלא נעריך אותם כראוי".

על פי "Business Insider", בכך הצטרף גרסטל לשורה של מומחים אמריקנים המרבים להזהיר מפני איומי סייבר. קירסטן טודט, לשעבר יועצת סייבר בממשל אובמה, הזהירה המפני מתקפות האקרים מסין, מאיראן ומסעודיה.

בינואר פירסמה ה-NSA כי התגלה פגם חמור במערכת ההפעלה למחשבים Windows 10 של מיקרוספט. הגילוי עורר דאגה, ובכמה חברות גדולות ננקטו צעדים ונוהלי שמירה חדישים לשמירה על ביטחון סייבר.

הכתבות הנקראות באתר:

סופית: משרד הביטחון ירכוש את מערכת "הדק חכם"

הפעלת אש רב-זירתית: צה"ל פתח בתרגיל מטכ"לי

בגלל הטחינה: צעדים פיקודיים והדחות ב-504

בחזית מול הטרור: האזרחים שהופכים למומחי סייבר בשב"כ

חוזה ענק לתעשייה האווירית עם חיל האוויר האמריקני

אולי יעניין אותך גם