ניהול צי רכב על בסיס רשת דור 5

חברת All Truck מארה"ב תתקין מכשירי ניטור מבוססי דור 5 בצי הרכבים שלה הכולל מעל ל-1,500 נגררים

bigstockphoto

פוורפליט, ספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול נכסים ניידים בעלי ערך לארגונים, כגון, משאיות מסחריות, משאיות משא, נגררים וציי רכב, מדווחת כי קיבלה הזמנה מחברת All Truck לשדרוג כל הצי שלה, הכולל מעל ל-1,500 נגררים, ממכשירי ה-3G הקיימים למכשירי ה-LV-100 של פוורפליט התואמים לסטנדרט LTE 5G.

All Truck המתמחה בפתרונות תובלה למשאיות מסחריות לשימוש מקומי ואזורי ברחבי המערב התיכון בארה"ב, בחרה בשירותיה של פוורפליט בכדי לעזור לה לייעל את פעילותה ולייצר ראות ברורה יותר של ציי הרכב שלה, בזמן בו החברה מרחיבה את שירותיה ברחבי ארה"ב. השדרוג של צי All Truck עם מכשירי ה- LV-100של פוורפליט הינו יוזמה עסקית קריטית, אשר תאפשר ל- All Truck להבין את ניהול הצי והתנהגות הנכסים בזמן אמת ובכך לנהל ולהגיב במהירות לדרישות הלקוחות.

"טכנולוגיית הדור הבא כמו שבאה לידי ביטוי במכשירי ה-LTE LV-100 של פוורפליט, תהיה מכרעת להתרחבותנו ברחבי ארה"ב." הסביר נשיא All Truck נינו אלגנה. "שדרוג כולל של צי מלא  צפוי שיהיה צעד מאסיבי, אבל הטכנולוגיה הגמישה והמוכחת של פוורפליט משתלבת בקלות בתוכנת ניהול הרכבים הקיימת שלנו, ובכך מפחיתה את המעמסה הצפויה ממהלך השדרוג."

All Truck אשר נוסדה ב-1978 בנתה נוכחות בולטת בתעשיית התעבורה וגדלה במהירות לפעילות הכוללת 385 פעילויות משאיות הכוללת מעל ל-1,500 ציי נגררים. החברה מציגה שיעור צמיחה שנתי של 15% וממשיכה להצליח ברחבי השוק באמצעות אספקת טיפול יוצא דופן ללקוחות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת בתעשייה.

"הובלת השוק בתחום שירות לקוח דורשת פתרונות בעלי חזון באיכות גבוהה, ואנו מבינים את הלחץ בו נתונים לקוחותינו, לבצע את ההתאמות הנדרשות ולשדרג את צייהם לשם עמידה בדרישות השוק המתפתח לשם כך," אמר כריס וולף מנכ"ל פוורפליט. "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת All Truck ולסייע לה לזנק משקיעת ה-3G הצפויה ואנו מצפים להמשיך את מערכת היחסים המוצלחת שלנו עם All Truck בכדי לייצר ערך הן לחברה והן ללקוחותיה."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית