אחרי שיגור הרקטות: צה"ל תקף ברצועת עזה

בתגובה לשיגור שלוש רקטות לעבר שטח ישראל, תקפו כלי טיס של חיל האוויר מתקנים של חמאס בדרום רצועת עזה, בינהם אתר תת-קרקעי לייצור אמל"ח. דובר צה"ל: "מטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של חמאס"

תקיפה ברצועת עזה. צילום (ארכיון): AP

צה"ל תקף הלילה (ו') מטרות של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה בתגובה לירי שלוש רקטות לעבר שטח ישראל. שניים מהשיגורים יורטו ע"י כיפת ברזל.

מדובר צה"ל נמסר כי כלי טיס ומטוסי קרב של הצבא תקפו שורה רחבה של יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה. בתקיפה הותקף אתר תת-קרקעי ליצור אמצעי לחימה. "מדובר במטרות שתקיפתן מהווה פגיעה ביכולת ההתעצמות של ארגון הטרור חמאס", הדגישו בצה"ל.  

אתמול אחר הצהריים תקפו כלי טיס וטנקים של צה"ל כמה אמצעי תצפית לאיסוף מודיעין של חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לבלוני הנפץ שהופרחו משטח רצועת עזה לשטח ישראל ולירי שבוצע מוקדם יותר לעבר תורן תצפית של צה״ל. לפני תקיפה זו נשמעה אזעקה בקיבוץ יד מרדכי במועצה האזורית אשכול, זאת ככל הנראה כתוצאה מירי מקלעים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

ברביעי בערב נורתה לעבר יישובי עוטף עזה פצצת מרגמה שנחתה בשטח פתוח, כתוצאה ממנה נשמעה הופעלה התרעת "צבע אדום". בתגובה לירי, כלי טיס ומטוסי קרב של צה"ל תקפו כמה יעדי טרור של חמאס בדרום רצועת עזה, בהם תשתית לייצור אמצעי לחימה ותשתית תת קרקע.

הכתבות הכי נקראות באתר:

ראש אמ"ן על תוכנית המאה: "תשפיע על המרחב הפלסטיני והערבי"

הרמטכ"ל כוכבי החליט להאריך את כהונת מפקד חיל הים

השר יובל שטייניץ בסייברטק: "גילינו מתקפה נגד תחנת כוח"

איסוף מודיעין ממרחקים: המל"ט HERON MK II נחשף לראשונה

הגנה על שדות תעופה: מערכת נגד רחפנים הודגמה בהצלחה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית