יניב הראל: "האתגרים של ה-CISO הופכים להיות מורכבים"

מנהל חטיבת פתרונות הסייבר של Dell התייחס למורכבות עולם אבטחת המידע בארגונים. "המעבר לענן מזמן אינו כותרת, אלא מציאות. ארגונים מעבירים פעילות לענן - וזה אתגר משמעותי", הוא סיפר. דיווח מיוחד מכנס סייברטק גלובל 2020

ד"ר יניב הראל

"אחד האתגרים של אחראי אבטחת המידע (CISO) הוא להנגיש את המידע להנהלת החברה. אתגר נוסף הוא לזהות את איומי העתיד", כך אמר היום (ה') מנהל חטיבת פתרונות הסייבר של Dell, ד"ר יניב הראל, במסגרת כנס סייברטק גלובל 2020 שנערך בתל אביב."ה-CISO גם מתמודד עם ניטור מורכב של האירועים ברשת. מגמה נוספת היא להכניס אבטחת מידע בכל שלבי פיתוח הפרויקט בשלבים מוקדמים. המעבר לענן מזמן אינו כותרת, אלא מציאות. ארגונים מעבירים פעילות לענן - וזה אתגר משמעותי", הוא אמר.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

הראל סיפר לקהל על אתגרי העולם הדיגיטלי המחובר, דרך עיניו של אחראי אבטחה. "אכיפה אוטומטית של מדיניות בסביבה מבוזרת, חכמה ומשולבת התקני IoT גם מהווה אתגר ל-CISO. אנו מצפים שכל יישום יהיה מחובר לסלולרי. העובדים רוצים את הארגון מכל מקום, וגם רוצים לשתף מידע עם קולגות, לקוחות וספקים. אנחנו מנסים להתאים את המוצרים שלנו לאתגרים של ה-CISO בעתיד במרכז הפיתוח בבאר שבע".

לבסוף דיבר הראל על החשיבות של ניהול משאבים ותכנון נכון בעבודה מול אתגרי ביטחון סייבר. "כל ארגון צריך לעשות התאמה בין האיומים לנזק הצפוי, [וכך לתכנן] השקעות בסייבר. פתרונות כמו ניהול חולשות ומיגור שלהן הופכים להיות נדרשים כחלק מסט הכלים של הארגון", אמר.

הכתבות הכי נקראות באתר:

ראש אמ"ן על תוכנית המאה: "תשפיע על המרחב הפלסטיני והערבי"

הרמטכ"ל כוכבי החליט להאריך את כהונת מפקד חיל הים

השר יובל שטייניץ בסייברטק: "גילינו מתקפה נגד תחנת כוח"

איסוף מודיעין ממרחקים: המל"ט HERON MK II נחשף לראשונה

הגנה על שדות תעופה: מערכת נגד רחפנים הודגמה בהצלחה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית