במת הסייבר המרכזית: יום שני לסייברטק 2020

אלפי בני אדם מכ-100 מדינות לקחו חלק ביום השני של אירוע הענק. במליאה המרכזית שנפתחה נאמו דוברים ישראלים ובינלאומיים בכירים. בין היתר, התקיים פורום שרי תקשורת ואירוע מיוחד של חברת חשמל. סיקור מיוחד מסייברטק 2020

 
במת הסייבר המרכזית: יום שני לסייברטק 2020

יוסי ורדי, יו"ר כנס סייברטק ת"א, בפתיחת המליאה המרכזית

יומו השני של סייברטק גלובל 2020 התקיים היום (ד') במתחם אקספו תל אביב. סייברטק גלובל נערך זו השנה השביעית בהשתתפות משרד החוץ, מערך הסייבר הלאומי, משרד הכלכלה, משרד האנרגיה וגופים לאומיים רבים נוספים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

במסגרת היום השני התקיימו מושבים במליאה המרכזית ואירועים מיוחדים. בין הדוברים במליאה הראשית: ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא; נשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב, פופ' דניאל חיימוביץ'; יו"ר חברת חשמל, אלוף (מיל') יפתח רון-טל, פרופסור אביתר מתניה ובכירים מחברות מובילות מהעולם ומישראל, לצד דוברים מממשלות שונות ברחבי העולם.

בין האירועים המרכזיים שהתקיימו היום: משרד התקשורת הוביל מפגש של עשרות שרי תקשורת וגורמי תקשורת בינלאומיים, לדיון בנושא הדור החמישי בטלפון הסלולארי וכן השלכות האינטרנט של הדברים (IoT) על עולם התקשורת; חברת החשמל הישראלית חשפה בכנס מוצר חדש שפיתחה והציגה שיתופי פעולה בינלאומיים רחבים שיצרה; רשות שדות התעופה הובילה מפגש בנושא הגנת סייבר בתעופה בהשתתפות נציגי נמלי תעופה מכל העולם.

שר האנרגיה ד"ר יובל שטייניץ

יו"ר חברת חשמל אלוף (מיל') יפתח רון טל

דיאנה קלי, בכירה במיקרוסופט

ביתן מערך הסייבר הלאומי בתערוכה

ראש מערך הסייבר הלאומי יגאל אונא (במרכז)

פרופ' אביתר מתניה

 
מתוך התערוכה

עמיר רפפורט, מייסד סייברטק 

דניאל מרצ'יק. ראש שירות הביטחון והמודיעין של קרואטיה

דינו בוקריס, מייסד חברת Momentum Cyber 

משלחות מכל רחבי הגלובוס

ארצות הברית הביאה את המספר הגדול ביותר של נציגים בינלאומיים לסייברטק גלובל השנה. משלחות ענק הגיעו גם ממדינות כמו קנדה, הודו, גאנה, ניגריה, רואנדה, בולגריה, סינגפור, פנמה, נורבגיה וכל רחבי אירופה.

דוברים מרכזיים נוספים באירועים הצפויים מחר (חמישי): חבר הכנסת ניר ברקת, שהקים חברת סייבר בשנות ה-90 של המאה שעברה והיה מהמשקיעים הראשונים בצ׳ק פוינט (יחד עם אחיו). ראש מערך הסייבר הלאומי, יגאל אונא, הציג גילויים חדשים על היערכות הסייבר של ישראל. שר האנרגיה, יובל שטייניץ,  היה אורח הכבוד בהשקת פעילות סייברטק בינלאומית חדשה של חברת החשמל הישראלית, בהובלת היו״ר יפתח רון-טל והמנכ״ל עופר בלוך.

ראשי ארגוני מודיעין מכל העולם יגיעו לסייברטק גלובל בתל אביב, וראש השב״כ לשעבר, יובל דיסקין, יהיה אחד המרצים בפניהם.

סייברטק גלובל, שנוסד בישראל, נחשב כיום לרשת אירועי הסייבר הגדולה בעולם עם כנסים גם בניו יורק, אינדיאנפוליס, רומא, סינגפור, אפריקה, פנמה, טוקיו ובנגקוק.

הכתבות הכי נקראות באתר:

ראש אמ"ן על תוכנית המאה: "תשפיע על המרחב הפלסטיני והערבי"

הרמטכ"ל כוכבי החליט להאריך את כהונת מפקד חיל הים

השר יובל שטייניץ בסייברטק: "גילינו מתקפה נגד תחנת כוח"

איסוף מודיעין ממרחקים: המל"ט HERON MK II נחשף לראשונה

הגנה על שדות תעופה: מערכת נגד רחפנים הודגמה בהצלחה

אולי יעניין אותך גם