ה-SOC מפחית פרמיית ביטוח

שיתוף פעולה בין מרכז הסייבר של חברת קיורטי מקבוצת TSG ו-DELLEMC לבין האודן סוכנות לביטוח יביא להפחתת פרמיית ביטוח ללקוחות הSOC

 

ה-SOC מפחית פרמיית ביטוח

גלי מיכאלי מנכ"ל קוריטי - באדיבות TSG

הסכם לשיתוף פעולה בין מרכז הסייבר המשותף של חברת קיורטי מקבוצת TSG המתמחה בפיתוח ואינטגרציה של מערכות שליטה ובקרה וקבוצת פתרונות הסייבר של  DELLEMC, לבין סוכנות הביטוח האודן ישראל, ברוקר ביטוח בינלאומי עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הסיכונים המיוחדים וביטוחי סייבר הפועל בכ- 40 מדינות והינו נציג רשמי של LLOYDS  בישראל.

DELLEMC מספקת איחסון נתונים אבטחת מידע, וירטואליזציה, ניתוחים, מחשוב ענן ומוצרים ושירותים אחרים המאפשרים לארגונים לאחסן, לנהל, להגן ולנתח נתונים.
יחד עם קיוריטי, החברות מפעילות שירות המספק מענה מערכתי כולל  לניטור, ניהול, מודיעין חקירה ותגובה כנגד מתקפת סייבר. שימוש בשירות כזה במעמד רכישת ביטוח סייבר מהאודן, יזכה את הלקוח בהנחה משמעותית של עד כ- 30 אחוזים, בכפוף לתנאי החיתום.
 
מטרת שיתוף הפעולה היא לעודד גופים מסחריים, להגן על תשתיות הייצור והתפעול, הגנה הכוללת איסוף מודיעין מקדים וסיכול מתקפות סייבר, המהוות את האיום המרכזי על הרציפות התפקודית של גופים אלו. קיוריטי פיתחה יכולת ייחודית בתחום ההגנה על תשתיות קריטיות. החברה מתפעלת עבור משרד האנרגיה את הSOC המגזרי להגנה על משק האנרגיה במדינת ישראל. בנוסף לכך, החברה פיתחה שירות ייחודי של הדרכה בסייבר מבוסס ניסיון מעשי וסימולציה. כך לאחרונה נחנך בשיתוף פעולה עם שותף שוויצרי מרכז חדשני במדינה מובילה באסיה.

אולי יעניין אותך גם