בפעם השנייה תוך יממה: צה"ל תקף ברצועת עזה

כלי טיס של חיל האוויר תקפו עמדה צבאית של חמאס בדרום הרצועה בתגובה לשיגור רקטה שהתפוצצה בשטח ישראל והפרחת בלוני התבערה, שהמשיכה גם היום. במהלך הלילה תקף צה"ל כמה יעדים נוספים של חמאס

 

תקיפת צה"ל ברצועת עזה. צילום (ארכיון): AP

בפעם השנייה תוך פחות מיממה, צה"ל תקף ברצועת עזה. כלי טיס של צה"ל תקפו הערב (א') עמדה צבאית של חמאס בדרום רצועת עזה בתגובה לירי רקטה והפרחת בלוני תבערה מרצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר היום.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מוקדם יותר נמסר מצה"ל כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל, כתוצאה ממנו הופעלה התרעה ביישומון פיקוד העורף ובשטח פתוח בלבד.

הלילה (בין ראשון לשבת) תקף צה"ל יעדי טרור ברצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי מטוסי קרב תקפו מספר מטרות של ארגון חמאס בדרום רצועת עזה, ביניהם אתר לייצור אמצעי לחימה ומתחם צבאי בו תשתיות המשמשות לאיסוף מודיעין.

בשבועות האחרונים שבה היחידה להפרחת בלונים ברצועת עזה לפעול. עשרות מקרים של חשד להימצאות בלוני תבערה נרשמו ביישובי הדרום, ואף באזורים מרוחקים יותר כמו בית שמש. לפני יותר משבוע תקף צה"ל מתחם טרור תת-קרקעי של חמאס בתגובה להפרחת בלוני תבערה.

לפני כשבוע וחצי שוגרו מרצועת עזה ארבע רקטות לעבר יישובי עוטף עזה. אזעקות צבע אדום נשמעו ביישובים סעד, נחל עוז וכפר עזה. בתגובה תקף צה"ל יעדי טרור ברצועת עזה.

הכתבות הכי נקראות באתר:

קצין בצה"ל: "פעולותינו מרתיעות את חיזבאללה"

גם נגד "פרות קדושות": התייעלות בזרוע היבשה

הערכה: כפיר תצויד במסגרת שדרוגה בנגמ"שי איתן

חקירה וירטואלית: להב 433 בעידן הפשיעה ברשת

ניצי וותיק: סגן המפקד החדש של כוח קודס האיראני

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית