חברת Albayraklar הטורקית יוצאת מתחום הביטחון

החברה, שבין מוצריה ניתן למצוא אקדח חשמלי אלחוטי ומערכת שינוי כלי נשק, הודיעה כי היא פורשת מהמגזר הביטחוני

 
חברת Albayraklar הטורקית יוצאת מתחום הביטחון

אקדח שמייצרת החברה. צילום: מתוך טוויטר

חברת Albayraklar Savunma הטורקית החליטה לפרוש ממגזר הביטחון על ידי הצעת מניותיה למכירה. מלאי חברת ההגנה Albayraklar, המזוהה עם Albayraklar Holding, מוצעים למכירה על פי החלטת הדירקטוריון. המחיר מוערך בכ-100 מיליוני דולרים. בין המוצרים של החברה ניתן למצוא את ה- CEW Wattozz, אקדח שוק חשמלי אלחוטי נשלט מרחוק ומערכת שינוי כלי נשק Wattozz T61.

בהצהרה בכתב של עדנאן אלבייראק, יו"ר הדירקטוריון של אלבייקרקל אחזקות, נאמר כי "המצאנו ופיתחנו מוצרי הגנה ייחודיים עם ערך מכירות שיכולים לבדם לתפוס את סך נתוני הייצוא השנתיים של ענף הביטחון הטורקי, מבלי לקבל אפילו את התמיכה הכספית הקטנה ביותר מכל מוסד וארגון. עשינו מה שנאמר שהוא בלתי אפשרי. התמודדנו עם טכנולוגיות מובילות מתוצרת ארה"ב".

"קו המוצרים שלנו של Wattozz, שיצרנו עם מאה אחוז אמצעים מקומיים ולאומיים ועם הון עצמי, זכה בפרסי הישג מצטיינים בפלטפורמות בינלאומיות ושווי המותג הגיע למיליוני דולרים. עם זאת, לא הייתה לנו את התמיכה הדרושה לייצור המוני של מספר הזמנות גבוה (כ-750 אלף רובים), שקיבלנו ממדינות רבות. כתוצאה מחוסר יכולתנו לגבות כספים בענפים אחרים בהם אנו פועלים, היינו צריכים להפסיק את פעילות המו"פ של פרויקטים חדשים בענף הביטחון. אני מצטער להודיע כי החלטנו להעמיד את חברת ההגנה המוערכת שלנו יחד עם זכויות הפטנטים והסימנים המסחריים של המוצרים מסיבות אלה", אמר יו"ר הדירקטוריון של החברה

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל