מרחפנים ועד גילוי אמל"ח: כנס האבטחה הארצי של המשטרה

חטיבת האבטחה של משטרת ישראל קיימה את הכנס השנתי שלה בתחום האבטחה, בהשתתפות גורמים ביטחוניים ואזרחיים. במהלך האירוע הוצגו בתערוכה פיתוחים מעולם המיגון הפיזי והאלקטרוני. מ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן: "שיתוף הפעולה עם גורמי הביטחון האזרחיים, חשוב למניעת טרור מכל סוג שהוא"

 

ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן. צילום: משטרת ישראל

משטרת ישראל קיימה אתמול (ב') את כנס האבטחה לשנת 2020, בסימן "אבטחה במציאות משתנה". הכנס, שנערך בהובלת חטיבת האבטחה של משטרת ישראל, הוא כנס אבטחה מקצועי, בהשתתפות מערך האבטחה המשטרתי והאזרחי בישראל. בכנס הוצגו מגמות, תהליכים ותוכניות לשנת העבודה הקרובה בתחום האבטחה במדינה.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

במקביל לכנס התקיימה תערוכת אמצעים נרחבת בנושא אבטחה שעיקרה ממד החדשנות בטכנולוגיה בתחום האבטחה. בתערוכה הוצגו פיתוחים מעולם המיגון הפיזי, המיגון האלקטרוני, שימוש ברחפנים, מצלמות, תוכנות אנליטיקה ואמצעים לגילוי אמל"ח על גוף אדם וגילוי שרידי חומרי נפץ. כמו כן, הוצגו אמצעים חדישים, תפיסות הפעלה במתכונת של אבטחה מדלגת ועוד.

ממלא מקום המפכ"ל ניצב מוטי כהן (משמאל) ומפקד מג"ב ניצב קובי שבתאי (במרכז). צילום: משטרת ישראל

מ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אמר בכנס: ״מערך האבטחה מהווה מרכיב חשוב בתפיסת הביטחון הלאומית, ועל כן משטרת ישראל מחויבת במענה מיטבי נוכח האיומים במציאות משתנה ודינאמית. שיתוף הפעולה עם גורמי הביטחון האזרחיים, חשוב למניעת טרור מכל סוג שהוא ולהשגת היעד המרכזי - ביטחונו האישי של האזרח. שיתוף פעולה והעברת ידע באופן אפקטיבי, הם הבסיס להתמודדות, וליכולת שלנו לשמור על חיי אדם, ועל ביטחון האזרחים".

"בתוך כך", אמר מ"מ המפכ"ל', "אנו מרחיבים את פריסת הכוחות במוקדים הרגישים, בקו התפר, באיו"ש ובהר הבית, ופועלים להידוק הקשרים עם צה"ל ועם גופי הביטחון המקבילים״.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית