Fireblocks גייסה 16 מליוני דולרים בסבב A

Fireblocks, פלטפורמה ארגונית לאבטחת נכסים דיגיטליים במעבר, הודיעה על גיוס של 16 מיליון דולר בסבב A במימון סייברסטארטס, Tenaya Capital, Eight Roads , Swisscom Ventures ו- MState. החברה נוסדה על ידי מייקל שאולוב ופאבל ברנגולץ, שחברת האבטחה שלהם Lacoon Mobile נרכשה על ידי צ'ק פוינט, ועידן עפרת, סמנכ"ל המחקר והפיתוח של C4 Security שנרכשה על ידי אלביט מערכות. Fireblocks נועדה להתמודד עם גניבה והונאה בתחום הנכסים הדיגיטליים. לחברה הצטרפו מהנדסי אבטחה מסימנטק, Trusteer, יבמ ויועץ הקריפטוגרפיה, פרופ' רן קנטי.

לקוחות Firebocks, ביניהם כמה ממפעילי המסחר בנכסים הדיגיטליים המוסדיים הגדולים כמו גלקסי דיגיטל, ג'נסיס גלובל סחר ועוד, משתמשים בפלטפורמה כדי להגן על הנכסים הדיגיטליים בפורטפוליו כאשר אלו עוברים במסלקות, ארנקים חמים ועוד. יותר מ -3 מיליארד דולר בנכסים דיגיטליים נגנבו על ידי האקרים במהלך 18 החודשים האחרונים בגלל גניבת מפתחות פרטיים, זיוף וגניבת הרשאות. לאחרונה איבדה Binance, בורסת הקריפטו הגדולה בעולם, 40 מיליון דולר בביטקוין בגלל ארנק חם שאינו מאובטח והרשאות API שנגנבו.

Fireblocks מפתחת סביבת ההעברה מאובטחת העובדת עם מערכת Hot Vault. יחד, היא מאפשרת להעביר בקלות נכסים דיגיטליים מכל פיתרון אחסון לתשתית blockchain.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית