התעשייה האווירית הודיעה על שיתוף פעולה עם מלאנוקס

מלאנוקס תצטרף למאגד הסייבר הישראלי בהובלת התעשייה האווירית, והחברות יפתחו יחד טכנולוגיה ייחודית לחקירת אירועי סייבר

אסתי פשין - באדיבות תעשייה אווירית

חברת מלאנוקס תחבור למאגד הסייבר הישראלי IC3 בהובלת התעשייה האווירית ותשווק את מוצריה במסגרת המאגד. בנוסף, מלאנוקס וקאסטודיו טכנולוג'יס (Custudio Technologies) חברת הבת הסינגפורית של התעשייה האווירית העוסקת בתחום הסייבר, ישתפו פעולה בפיתוח מוצר חקירת סייבר על בסיס כרטיסי הרשת החכמים של מלאנוקס BlueField-2 ומערכת חקירת אירועי הסייבר CyVestiGO של קאסטודיו. הפתרון המשולב יאפשר איסוף לוגים נרחב ומקיף בסביבות שרתים מתקדמות ואת ניתוחם המהיר ובכך יאפשר איתור מהיר של התקפות סייבר מתקדמות על ארגונים.

"תחום הסייבר מהווה מרכיב חשוב וצומח בפעילות התעשייה האווירית ומספק פתרונות למגוון רחב של איומים בתחומי התעופה, המודיעין, הים, מערכי סייבר לאומיים ועוד . מאגד הסייבר ממצב את מדינת ישראל כמובילה בזירת הסייבר העולמית אנו מברכים על הצטרפותה של מלאנוקס, חברת ישראלית מהשורה הראשונה, עם פתרונות סייבר ייחודיים, למאגד  ועל שיתוף הפעולה עם התעשייה האווירית", אמר סמנכ"ל התעשייה האווירית ומנכ"ל אלתא יואב תורג'מן. 

מאגד הסייבר הישראלי הוקם בתחילת 2016 בחסות משרד הכלכלה במטרה לתת מענה כולל של חברות סייבר ישראליות לדרישות של מערכים ברמה הלאומית של מדינות שונות.  המאגד כולל את החברות צ'ק פוינט, ורינט, בינת, ECI, CyberX, קלירסקיי,BGProtect, CyberArk  ,XM Cyber, מלאנוקס והתעשייה האווירית, שמובילה את המאגד. 

"החיבור של מלאנוקס למאגד הוא המשך של הקו המנחה לספק פתררונות מקצה לקצה ללקוחות על טהרת הטכנולוגיה הישראלית. מלאנוקס מספקת מגוון פתרונות, המרכזי הוא האצת תקשורת נתונים לחוות שרתים. כמו גם, פתרונות סייבר לחוות שרתים ברמת השבב או המתג. היא תספק מיתוג והאצה לסל הפתרונות של המאגד", מסבירה אסתי פשין, מנהלת מפעל הסייבר של תעשייה אווירית בראיון לישראל דיפנס.  

המאגד סגר עסקה אחת מאז היווסדו עם הונדורס בעסקת G2G, ומאז פועל לקידום עסקאות במדינות נוספות במרכז אמריקה, אסיה , אפריקה ואירופה. עם זאת, המעטפת הממשלתית שאמורה לקדם אותו במדינות אלו חסרה לעומת תמיכה המספקות מדינות אירופה וארה"ב. התמיכה של משרד הכלכלה ומשרדים אחרים בשיווק המאגד היא לרוב לפי בקשה יזומה במקום תמיכה אקטיבית. כך יוצא שהשיווק של המאגד הוא בעיקר בידי החברות השותפות בו. 

"BlueField 2 שהשיקה מלאנוקס בקיץ האחרון מאפשר ללקוחות קישוריות חכמה ומאובטחת בסביבות שרתים מתקדמות המאפשרת מחד רמת ביצועים גבוהה ביותר, זאת לצד אבטחת סייבר מיטבית למרכז הנתונים. מלאנוקס גאה להצטרף למאגד הסייבר הלאומי ולהעצים את המענה הכולל של חברות הסייבר הישראליות לדרישות מובילות בתחום הסייבר למערכים ברמה הלאומית ברחבי העולם", אמר סמנכ"ל אבטחת הסייבר של מלאנוקס טכנולוגיות, אריאל לבנון.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית