סמסונג מציגה: הטאבלט המוקשחGalaxy Tab Active Pro

צילום: באדיבות סמסונג

חברת סמסונג חשפה את ה,Galaxy Tab Active Pro-התוספת החדשה למשפחת הטאבלטים המוקשחים שלה, הכוללת גם את ה- Tab Active2הקומפקטי יותר, בעל מסך ה-8 אינץ'. כקודמיו, גם טאבלט זה תוכנן על פי דרישות הלקוחות למתן מענה לכוחות רכובים (כוחות חירום, צבא ומגזר תעשייתי). הטאבלט מיועד לעבודה על כלי רכב דוגמת רק"מים, משאיות, מלגזות ועוד.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מדובר בטאבלט מוקשח דק וקל משקל (653 גרם בלבד) מבוסס אנדרואיד, בעל מסך בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציה של 1920×1200 פיקסלים ועוצמת הארה גבוהה, המגיעה לכדי 550Nits . תכונה זו מאפשרת עבודה בצורה נוחה באור שמש ישיר. מסך המגע  המתקדם של ה-Tab Active Pro מאפשר למשתמשים לעבוד בנוחות ובדיוק מרבי באמצעות עט ה-""S-Pen, אפילו באמצעות כפפות עבודה. המעבד בעל שמונה הליבות, זיכרון ה- RAMבנפח של  4GBומרחב אחסון בנפח של 64GB  - מאפשרים עבודה אינטנסיבית עם מספר רב של יישומים מורכבים במקביל. ה-Tab Active Pro מצויד בסוללה נשלפת, עם אפשרות החלפה על ידי המשתמש, בעלת קיבולת של 7,600mAh  המעניקה עד 15 שעות הפעלת וידאו מטעינה מלאה.

הטאבלט תוכנן לעמוד בתנאי שטח קשים, ובתנאי מזג אויר קיצוניים בהתאם לתקן מבחן הקשיחות המחמיר של צבא ארה"ב ( (MIL-STD-810G, אשר נוצר כדי להעריך במדויק מגבלות מכשירים באמצעות לא פחות מ-21 בדיקות. אותן בדיקות כוללות בין היתר: עמידה בלחצים, מבחני נפילה על משטחי בטון, עבודה בטמפרטורות קיצון ועוד. המכשיר אף עומד בתקן  IP68 המעיד על הגנה מובנית מפני מים ואבק עד לעומק של 1.5 מטר ל-30 דקות לפחות.

לישראל דיפנס נודע כי להשקתו של הטאבלט החדש קדם תהליך ארוך ומקיף של איסוף דרישות מהלקוחות (גם בישראל), בעקבות הצלחת הטמעת הטאבלט הקודם ממשפחה זו Tab Active 2  בחילות צה"ל השונים. בימים אלו, נמצא הטאבלט החדש בבחינה במגוון לקוחות ביטחוניים וגורמי חירום בארץ.

הכתבות הכי נקראות באתר:

אמ"ן ממליץ: להגביר תקיפות נגד איראן בסוריה

סכנה ליישובים? הרבש"צים החזירו ציוד צבאי

מובילים בביטחון - ובשכר: שיאני חברות ממשלתיות

מחיר מופקע: ישראל תשלם כמיליארד ש"ח על לוויין

איום לא שגרתי מאיראן: דולפינים מאולפים וקטלניים

img
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
דעה | צה״ל צריך לחשוב על שבב לאיתור חייל במקרה של נפילה בשבי