תחום הפרטיות רותח: BigID מגייסת עוד 50 מליון דולר

הגיוס הנוכחי בוצע בסבב C, כאשר סך הגיוס בכל ארבעת הסבבים מגיע ל144 מליוני דולרים. החברה מסתירה את השווי לפיו בוצע הגיוס האחרון

bigstockphoto

חברת BigID, שפועלת בתחום של מדיניות הגנה על פרטיות ומידע אישי, הודיעה על גיוס של 50 מיליון דולר מקרן טייגר גלובל. עיתוי הגיוס חריג מכיוון שרק לפני ארבעה חודשים השלימה החברה סבב גיוס של סכום דומה, כך לפי פרסום של החברה.

BigID מפתחת פלטפורמה המסייעת לארגונים לקבל תובנות מפורטות לגבי איסוף נתונים ועיבוד שלהם. מדובר בכלי שפונה בעיקר לארגונים הכפופים לרגולציות בתחום הפרטיות כמו GDPR, CCPA ואחרות.

"סבב הגיוס הזה מביא את סך המימון שלנו ל -96 מיליון דולר במהלך 18 החודשים האחרונים - ומציב את ה- BigID באופן ייחודי שישרת את לקוחותינו בצורה טובה יותר על ידי מוצרים חדשים בעולם פרטיות נתונים, אבטחה וממשל נתונים. חברת Bessemer Venture Partners הובילה את הסבב, בהשתתפות משקיעים קיימים, כולל SAP.io, Comcast Ventures, Boldstart Ventures, Scale Venture Partners ו- ClearSky, כמו גם המשקיע החדש, Salesforce Ventures", כותבים בפרסום.

לא ברור לפי איזה שווי חברה בוצע סבב הגיוס הנוכחי. "עבור חברה בת ארבע שנים בלבד, היא מיומנת להפליא בגיוס כסף עם סדרה A בסך 14 מיליון דולר ו- 30 מיליון דולר סדרה B בשנת 2018, אחריה הגיעה סדרה C עם 50 מיליון דולר בשנה שעברה, והסיבוב של 50 מיליון דולר כיום", כותבים בtechcrunch.

אזכיר כי לאחרונה בוצעו מכירות חברות בתחום ההגנה על מוצרי IOT במכפיל של 10 והגנה מפני פישינג במכפיל 8. אם תחום הפרטיות חולק מכפילים כאלו אזי החברה צריכה להיות מוערכת בקרוב למיליארד דולר.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית