קהילות הפינטק של ישראל ואוסטרליה חתמו על הסכם לשיתוף פעולה

זהו ההסכם הבינלאומי השביעי שהקהילה הישראלית חותמת עם גופי פינטק ופיננסים במהלך השנתיים האחרונות. קדמו לו הסכמים עם בריטניה, יפן, סינגפור, הודו והפיליפינים

bigstockphoto

קהילת הפינטק הישראלית ו- Fintech Australia חתמו בסוף השבוע שעבר על הסכם לשיתוף פעולה. מטרות ההסכם הן לקדם קשרים בין יזמים טכנולוגיים ומשקיעים משתי המדינות, לארח משלחות מקצועיות הדדיות ולקדם אימוץ של חקיקה ורגולציה עדכניים. דגש מיוחד יש בהסכם לענפי משנה של תעשיית הפינטק, כגון ביטוח – InsurTech ובלוקצ'יין, קידום פתרונות פינטק לעסקים קטנים, ו- RegTech - טכנולוגיה שמייעלת את הדיווח של חברות למוסדות הרגולטוריים המפקחים עליהם.

על ההסכם חתמו שמואל בן-טובים, יו"ר קהילת הפינטק הישראלית, ורבקה סקוט-גופי, נשיאת האיגוד האוסטרלי. משרד הסחר החדש של ממשלת אוסטרליה, שנפתח לאחרונה בירושלים, סייע בגיבוש ההסכם.

בן-טובים: "זהו ההסכם הבינלאומי השביעי שהקהילה הישראלית חותמת עם גופי פינטק ופיננסים במהלך השנתיים האחרונות. קדמו לו הסכמים עם בריטניה, יפן, סינגפור, הודו, הפיליפינים וכן הסכם מסגרת עם קהילת הפינטק הגלובאלית Fintech Connector, שמרכזה בניו יורק. ההסכמים הקודמים כבר הניבו תועלות ממשיות לסטארט-אפים ישראליים בכל המדינות הנ"ל, כולל פתיחת שווקים, איתור משקיעים והתקנות ניסיוניות במסגרת תכניות "ארגז חול" של מדינות אחרות." בן-טובים הזכיר כי חברת הפינטק הישראלית ספליטיט, העוסקת בתחום התשלומים, הנפיקה את מניותיה לפני כשנה בבורסה האוסטרלית והתקבלה שם בהתלהבות רבה.

קהילת הפינטק הישראלית הוקמה בשנת 2017 ע"י עמותת City TLV. היא מונה למעלה מ- 1,600 חברים המייצגים את כל האקו-סיסטם: בנקים, חברות ביטוח, כרטיסי אשראי, בתי השקעות, חברות המפתחות ומובילות חדשנות, הרגולטורים הפיננסיים, אנג'לים וקרנות השקעה, פירמות מובילות של עו"ד, רו"ח ויועצים מקצועיים, האקדמיה הישראלית, התקשורת הכלכלית, ארגונים מקצועיים ועוד.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית