משרד הביטחון הזמין מרעומים חדשים עבור צה"ל

מנהל הרכש במשרד הביטחון חתם על עסקה לחידוש מרעומים של צה"ל עם מפעל "רשף טכנולוגיות" בשדרות בהיקף של כ-14 מיליון שקלים. "ההזמנה תבטיח רציפות יצור במפעל, המעסיק כ-70 עובדים מהעיר שדרות", נמסר ממשרד הביטחון.

 

קו הייצור במפעל. צילום: באדיבות רשף טכנולוגיות

אחרי עסקת התחמושת הרב-שנתית עבור הצבא, מנהל הרכש במשרד הביטחון הוציא בימים האחרונים הזמנה חדשה למפעל 'רשף טכנולוגיות' בשדרות, מקבוצת 'ארית', לחידוש מלאי המרעומים של צה"ל.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

רשף טכנולוגיות מפתחת ומייצרת עבור צה"ל, למעלה משלושה עשורים, מרעומים מהמתקדמים מסוגם בעולם. המפעל מעסיק כ-70 עובדים, רובם המוחלט תושבי שדרות. ההזמנה החדשה היא בהיקף של כ-14 מיליון שקלים.

סמנכ"ל וראש מנה"ר, אבי דדון, התייחס להזמנת הרכש ואמר: "מנהל הרכש משקיע משאבים רבים, למרות אילוצי התקציב, לשמירה על התעשיות הקטנות בדגש על הפריפריה. הבטחת עבודה למפעל, שחיוני כל כך לביטחון המדינה ולביטחונה הכלכלי של העיר שדרות, היא עוד דוגמא לכך שתקציב הביטחון הוא השקעה גם בביטחון וגם בכלכלה הלאומית. משרד הביטחון ימשיך להעניק עדיפות למפעלים בפריפריה, המפרנסים עשרות אלפי משפחות".

משרד הביטחון נמסר כי "באמצעות מנהל הרכש (מנה"ר), מוזרמות מידי שנה הזמנות במיליארדי שקלים לרכש 'כחול לבן' בישראל, בדגש על הפריפריה. משרד הביטחון הוא המשרד הממשלתי היחידי שנותן יתרון של 15% במכרזים לספקים באזורי עדיפות לאומית וקו עימות".

חיסול קאסם סולימאני – סיקור מיוחד

מהכטב"מ ועד טיל "אש הגיהינום": האמצעים לחיסול

הפריצה של סולימאני: מהעוני ועד צמרת השלטון

אחרי חיסול סולימאני: רוחות מלחמה במזה"ת

היורש בפיקוד כוח קודס: "עוד תראו גופות אמריקנים בכל המזה"ת"

זרוע איראנית: המיליציות השיעיות החזקות של עיראק

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית