ברודקום רכשה את Bay Dynamics

Bay Dynamics מפתחת תוכנה המאתרת התנהגות חריגה, מונעת אובדן נתונים וחושפת איום פנימי. החברה הוערכה בסכום של 92 מיליון דולר ביולי 2016

ברודקום רכשה את Bay Dynamics

bigstockphoto

ברודקום רכשה את Bay Dynamics., חברת תוכנה לניתוח סיכונים ברשת, כך על פי מסמכי רגולציה שהוגשו לנציבות ניירות ערך. לא ניתן היה להגיע לאף אחת מחברות להערות, אולם תוכנית תמריץ להון שהוגשה ל- SEC מלמדת כי יצרן השבבים מסן חוזה התקשר בהסכם מיזוג לרכישת Bay Dynamics כחברה בת ב -19 בדצמבר. כך על פי דיווח של bizjournals.

על פי Pitchbook, חברת Bay Dynamics הוקמה בשנת 2001 והוערכה בסכום של 92 מיליון דולר ביולי 2016, לאחר שגייסה סכום כולל של 31 מיליון דולר. הרכישה מגיעה כצעד האחרון בבניית עסקי אבטחת המידע של ברודקום. החברה מגלגלת כ125 מיליארד דולר בשנה ומוכרת תוכנות לניהול גישה, אבטחת תשלומים ופלטפורמת אבטחת יישומים. בנובמבר רכשה ברודקום את עסק האבטחה הארגונית של סימנטק תמורת 10.7 מיליארד דולר.

Bay Dynamics הייתה כבר שותפה טכנולוגית של Symantec מאז 2017, והציעה עם Symantec פלטפורמת ניתוח "Risk Fabric" שהעניקה לעסקים "נקודה מרכזית בניתוח התנהגותי כדי לסייע בהגנה על הנתונים שלהם מפני התקפות זדוניות", כך על פי בלוג של מייסד החברה ראיין סטולט. השותפות פירושה שמוצרי Bay Dynamics שולבו בקלות בתיק העבודות של סימנטק, כתב סטולט.

Bay Dynamics מפתחת תוכנה המאתרת התנהגות חריגה, מונעת אובדן נתונים וחושפת איום פנימי. החברה משווקת את מוצריה ללקוחות בתחום השירותים הפיננסיים, המדיה, הייצור, שירותי הבריאות, הטכנולוגיה והממשל הפדרלי. על פי הדיווחים, הרכישה אינה עסקת ה- M&A היחידה שברודקום עבדה עליה לאחרונה. העיתון "וול סטריט ג'ורנל" דיווח לאחרונה כי ברודקום מחפשת אחר קונה עבור היחידה העסקית שלה שמייצרת שבבי רדיו לסמארטפונים.

אולי יעניין אותך גם