לאחר שיגור הרקטה לדרום: צה"ל תקף ברצועת עזה

מטוסי ומסוקי קרב של חיל האוויר תקפו מטרות של חמאס ברצועה בעקבות ירי הרקטה לעבר עוטף עזה אמש. אזעקות נשמעו גם באשקלון בזמן נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בעצרת פוליטית, והוא נאלץ לרדת מהבמה

תקיפת צה"ל בעזה (ארכיון): AP

בתגובה לירי הרקטה לעבר יישובי הדרום, מטוסי ומסוקי קרב של צה"ל תקפו הלילה (ה') כמה יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה, בהם מתחמים צבאיים של הארגון.

אמש שוגרה רקטה לעבר הדרום בזמן שראש הממשלה, בנימין נתניהו, נואם בעצרת פוליטית באשקלון לקראת הפריימריז בליכוד. אזעקות נשמעו בעיר ובאזורים נוספים בעוטף עזה. לא היו נפגעים באירוע. כיפת ברזל יירטה את השיגור.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

נזכיר כי אין זו הפעם הראשונה בה נתניהו מורד מן הבמה בעקבות ירי מרצועת עזה בזמן ביקור ביישובי הדרום. בחודש ספטמבר, בזמן עצרת של הליכוד באשדוד נשמעו אזעקות בעקבות שיגור רקטה. גם אז נאלץ ראש הממשלה להפסיק את הנאום ולהתפנות למרחב מוגן.

בשבוע שעבר זוהו שני שיגורים לעבר עוטף עזה. שניהם יורטו על ידי כיפת ברזל. בעקבות הירי בשבוע שעבר צה"ל תקף יעדי טרור של חמאס ברצועת עזה.

הכתבות הכי נקראות באתר:

יחסים במשבר? טורקיה בונה גוררת עבור נמל ישראלי

סגירת מעגל: מכרז המל"טים המסווג בו זכתה רפאל

פוטין במסר מאיים: "רוסיה מובילה בפיתוח נשקים אסטרטגיים"

"תנאים טובים יותר מול עזה": ממצאי תחקיר מבצע "חגורה שחורה"

ים מתוח: העימותים במפרץ הפרסי עולים מדרגה

הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי, התייחס אתמול לאיומים מהרצועה ואמר: "אני מזהה הזדמנות בעזה. חמאס רוצה בשיפור רווחת העם היושב בעזה. יש לו רצון עז לא להגיע להתדרדרות. מי שהפריע לזה היה בהאא אבו אל עטאא. הוא חרחר מלחמה, 99 אחוזים מהפיגועים בשנה האחרונה בוצעו על ידו".

"התוצאה כרגע היא ניצול המצב שנוצר. רצינו להחזיר הגא"פ למקומו. חמאס נמנע מלהילחם בגא"פ אז אנחנו עשינו את זה. חמאס חזר להכתיב את סדר היום ואנחנו נמצאים בתהליך בסיוע המצרים. נאפשר הקלות אזרחיות, זו מדיניות ממשלת ישראל שאני תומך בה. ההזדמנות שברירית. זה מוטל על שני הצדדים", אמר כוכבי.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית