הרכש החדש של איגוד האינטרנט הישראלי: המפקד היוצא של יחידת לוטם בצה"ל

תא"ל (במיל') רמי מלאכי - באדיבות איגוד האינטרנט

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2020, הסתיים בבחירתם של שני חברים חדשים לוועד מנהל: עו"ד קרן אלבורג-רימון ותא"ל (במיל') רמי מלאכי. הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוועד המנהל מונה שבעה חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה שלוש שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות.

"אני מאמינה כי בזכות הרקע המקצועי שלי אוכל לתרום לצד המשפטי של פעילות האיגוד", אמרה עו"ד קרן אלבורג-רימון והוסיפה כי היא מקווה לקחת "חלק פעיל גם בהשפעה על כל הקשור לעיצוב מרחב האינטרנט הישראלי כמרחב אתי ובטוח."

"אני מעריך את האמון שניתן לי ע"י חברי העמותה ומודה מאוד על הבחירה לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי" אמר תא"ל (במיל') רמי מלאכי וציין כי "מדינת ישראל, כמובילה טכנולוגית, נדרשת להוביל בתחום האינטרנט בראיית האקו-סיסטם השלם. איגוד האינטרנט הישראלי, כגוף מקצועי מרכזי חסר-פניות, נדרש להיות גורם משמעותי בהתפתחות האינטרנט במדינת ישראל."

ההצבעה בהליך הבחירות התבצעה באינטרנט בכפוף לתקנון העמותה. ועדת הבחירות, המורכבת גם היא מחברי עמותה מתנדבים, הגוף המבקר והיועץ המשפטי של העמותה, ליוותה את הליך הבחירות מהגשת הצעות המועמדים, בדיקת כשירותם ועמידתם בתנאים הקבועים בתקנון, ופיקוח על הליך הבחירות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית