שת"פ בינ"ל: תעשייה אווירית השיקה מרכז חדשנות

המרכז החדש, בשיתוף האקסלרטור Starburst, יאפשר פיתוח מואץ של פתרונות Pre-Seed בטכנולוגיות מתקדמות על ידי קבוצות פיתוח מתוך הארגון. מחזור הפיתוח הראשון יעסוק במיזמי בינה מאכותית לתעופה וחלל

 

מרכז החדשנות של החברה. צילום: אלון רון, התעשייה האווירית

התעשייה האווירית השיקה את מרכז החדשנות של החברה במגדלי אטריום ברמת גן בשיתוף עם האקסלרטור (מאיץ) הבינלאומי Starburst, המתמחה בעולמות התעופה והחלל. מהחברה נמסר כי הקמת המרכז הינה חלק מיישום האסטרטגיה של התעשייה האווירית בשנתיים האחרונות המתמקדת בביצועים עסקיים, צמיחה ושורת הרווח.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

בתעשייה האווירית הסבירו כי מרכז החדשנות IAI Innovation Center יעבוד במתכונת של "אקסלרטור" לפיתוח מואץ של מיזמים בטכנולוגיות מתקדמות. "מרכז החדשנות של החברה יפעל במתודולוגיות חדשנות פתוחה לעידוד גיוון טכנולוגי ויזמות פנים ארגונית, יחד עם, שילוב עבודה מול חברות הזנק. המרכז צפוי להתמקד בשנת הפעילות הראשונה באתגרים טכנולוגיים של הנבטות תוכניות פיתוח בשלב ה-Pre-Seed, בשיתופי פעולה עם חברות הזנק וארגונים גדולים", נמסר מהחברה.

"בשנת הפעילות הקרובה", אומרים גורמים בתעשייה האווירית, "צפויים לפעול מספר מחזורי פעילות במרכז החדשנות. לטובת המחזור הראשון, קיימה התעשייה האווירית תהליך פנים ארגוני בקרב אלפי מהנדסיה ובו הועלו הצעות למיזמים בכל הדיסציפלינות בהן פועלת החברה. החברה ביצעה סינון לבחירת צוותים מובילים מתוך עשרות הצעות למיזמים שהועלו על ידי עובדי החברה תוך מתן דגש לכדאיות עסקית, רלוונטיות ושדה הקרב העתידי. הצוותים שנבחרו למחזור הראשון, יובילו פיתוח של מיזמים בבינה מלאכותית לתעופה וחלל, טכנולוגית מכ"ם חדשנית, רובוטיקה ואוטונומיה, בסיוע והכוונה מקצועית של Starburst ובשילוב מומחי תוכן בתעשייה האווירית".  

הכתבות הכי נקראות באתר:

באניות לנמל אשדוד: מסוקי "יסעור" הובאו לישראל

קידום מכירות איראני: התעשיות האמריקניות פורחות

כוונות ימיות: תכניות הענק של טורקיה בזירת הים

סוריה: "ישראל ביצעה ירי טילים לשטחנו"

דיווח: ארה"ב הצליחה ליירט תדרים של S-400

מנכ"ל התעשייה האווירית, נמרוד שפר, התייחס לפתיחת המרכז ואמר: "פתיחת מרכז החדשנות הינה צעד נוסף באסטרטגיה של החברה לעידוד מצוינות אנושית, עסקית ויזמות. התעשייה האווירית, מאז הקמתה, היא בית לפיתוחים פורצי דרך כמו מערכת הנשק חץ, מערכות מל"ט, החללית בראשית, מערכות מודיעין, מכ"ם, סייבר ועוד - כל אלו הם עדות לתעוזה, היצירתיות והחדשנות של עובדינו מזה עשרות שנים. התעשייה האווירית משקיעה מדי שנה מאות מיליוני שקל במו"פ עצמי בפיתוח טכנולוגיות עילית חדשניות ויצירתיות הנדסית".

סמנכ"ל הטכנולוגיות של התעשייה האווירית, ד"ר אמירה שרון אמרה: "פיתוח בקצב מואץ, של טכנולוגיות מתקדמות בעידן הנוכחי המאופיין בקצב מהיר של שינויים הינו קריטי לארגונים עסקיים. מרכז החדשנות מצטרף אל פורטפוליו התהליכים הקיימים והחדשים בחברה לקידום תרבות המובילה לפיתוח מערכות בחוד החנית הטכנולוגית בקרב אלפי המהנדסים המובילים את תהליכי הפיתוח בחברה. בהקמת מרכז החדשנות אנו עושים צעד נוסף להנבטת ה'דבר הגדול הבא', להובלת שיבוש שוק בתחומים טכנולוגיים פורצי דרך לבניית אבני הבניין העתידיות והחוסן הטכנולוגי העסקי של התעשייה האווירית".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית