מטריקס דיווחה על עסקת סייבר בהיקף עשרות מליוני דולרים במדינה זרה

מדובר בפרויקט מו"פ חדשני בחזית הטכנולוגית, המשלב מגוון תחומים והתמחויות שונות בעולמות הסייבר, הבינה מלאכותית והאנליטיקה

מנכ"ל חברת מטריקס, מוטי גוטמן. קרדיט: עידן גרוס.

חטיבת הביטחון של מטריקס, המתמחה במחקר ופיתוח בתחום הסייבר ובינה מלאכותית, מדווחת על התקשרות חדשה, במסגרתה תפתח החברה פתרונות סייבר מתקדמים למדינה זרה. הפרוייקט צפוי להימשך כשנתיים. מדובר בעסקת ענק נוספת של מטריקס, בשנת 2017 דיווחה החברה על התקשרות לביצוע פרוייקט בתחום הסייבר למדינה זרה  בהיקף של 25 מיליון דולר.

בין מגוון פעולותיה במגזר הביטחוני, מטריקס היתה שותפה בשנים האחרונות לתכנון והקמת CERTים במספר מדינות בעולם כולל הקמת ה – CERT הלאומי. לאחרונה דווח כי החברה נבחרה גם להוביל את פרוייקט "הרקולס" לטיפול באיומי סייבר על עולם התעופה.

ירון רז, מנהל חטיבת הביטחון של מטריקס: "אנו גאים מאוד על הזכייה הנוספת שמעידה על היכולות הגבוהות והביצועיות שלנו. הנכס החשוב ביותר לחברה בתחום זה הוא ההון האנושי שלה, הצוות שישתלב בפרוייקט, משלב בוגרי יחידות טכנולוגיות מובילות ואנשי פיתוח מליבת התחום. אנו משוכנעים כי הידע, היכולות והניסיון המקצועי הרב אשר נצבר בחברה בעולמות התוכן המדוברים יאפשר מענה מיטבי לאתגרי הפרויקט".

רונן בהנמפר, ממובילי הפעילות בחברה, הוסיף כי מדובר על פרויקט מו"פ חדשני בחזית הטכנולוגית, המשלב מגוון תחומים והתמחויות שונות בעולמות הסייבר, הבינה מלאכותית והאנליטיקה תוך פיתוח יכולות פורצות דרך.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית