חוזה הולנדי: עסקה נוספת לאלביט עם משרד הביטחון של הולנד

החברה הישראלית זכתה בחוזה המשך בהיקף של 65 מיליון דולר לאספקת מערכות חייל לצבא להולנד. העסקה הנוכחית מצטרפת לכמה נוספות שנחתמו בשנים האחרונות, ביניהן אספקת מערכת חץ דורבן לנגמ"שי צבא הולנד   

 

אמצעי החייל שתספק אלביט לצבא הולנד. צילום: באדיבות בחהרה

אלביט מערכות הודיעה היום (א') כי זכתה בחוזה המשך בהיקף של כ-65 מיליון דולר ממשרד הביטחון של הולנד לאספקת מערכות חייל נוספות עבור צבא הולנד, כחלק מתוכנית VOSS (התוכנית ההולנדית למערכות מתקדמות לחייל). מהחברה נמסר כי החוזה יבוצע על פני תקופה של שנתיים.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"במסגרת חוזה המשך זה ", הסבירו בחברה, "אלביט מערכות תספק ציוד לביש נוסף המורכב ממערכות אפוד, נשיאה ומיגון. במסגרת תוכנית VOSS אלביט מערכות מספקת לצבא הולנד מערכות רדיו תוכנה E-LynX לחייל, יחידות מחשוב לבישות מסוג RAPTOR, יכולות שליטה ובקרה וכן מערכות לרכב".

חיים דלמר, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל חטיבת תקשו"ב וסייבר באלביט מערכות, אמר: "אנו גאים להמשיך לספק מערכות מתקדמות לצבא הולנד ומצפים להמשך השותפות עם משהב"ט ההולנדי בתוכניות שתורמות לשרידות ולאפקטיביות של החיילים ההולנדים".

החברה מדגישים כי הולנד היא מדינת יעד שיווקי עבורה. זכייה זו מצטרפת לזכיות קודמות. ב-2015 זכתה החברה בחוזה בהיקף של 150 מיליון דולרים לאספקת מערכת מתקדמות לחייל לצבא הולנד. כאמור, החוזה הנוכחי עליו הוכרז היום הוא חוזה המשך בתוכנית הזו. מלבד תחום מערכות החייל, רק בחצי השנה האחרונה, אלביט נבחרה לספק מערכת סייבר מודיעיני למשטרת הולנד, ומערכת חץ דורבן של החברה נבחרה למיגון הנגמ"שים של צבא הולנד.

הכתבות הכי נקראות באתר:

נחשף: טיל ים-ים של התעשייה האווירית

סוגית החלפת ה"יסעור": היערכות לטיסות הערכה

מערכת הביטחון חשפה תשתית טרור נרחבת באיו"ש

דיווח: כך אפשרה טורקיה לחמאס לפעול משטחה

פרשת המטווחים: הפיקוח נופל בין הכיסאות

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית