מל"טי העתיד של ארה"ב: אוטונומיים ויכללו זיהוי ביומטרי

מסמך שפרסם משרד ההגנה של ארה"ב חושף כיצד רואים האמריקנים את הכלים הבלתי מאוישים שלהם בעתיד

 

מל"ט גלובל הוק אמריקני

בקשה למידע (RFIשפרסם משרד ההגנה האמריקני מפרטת יכולות נדרשות שמחפשת ארה"ב בתחום הבינה המלאכותית בעולמות תוכן שונים כולל כלים בלתי מאוישים, סנסורים ועוד. בין היתר, תחת סעיף זיהוי איום ובקרת גישה נכתב: "יכולות המשתמשות באלגוריתמי AI ו-ML עם מערכות אוטונומיות/בלתי מאוישות, לזיהוי פנים, סריקה ביומטרית, איתור נשק וכו'. בין אם על גבי הפלטפורמה או בצורה עצמאית".

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

היכולות שמחפש משרד ההגנה כוללות אלגוריתמי AI ו-ML כדי לאפשר גילוי איומים מתהווים ו/או מערכות אזהרה מוקדמות. המערכות יותקנו באתרים קבועים או פלטפורמות ניידות עבור מערכות כטב"מ. כמו כן, דורשת בקשת המידע יכולות בתחום זיהוי חומרים לא קונבנציונאליים.

עוד מחפשים האמריקנים יכולות המספקות פעולות אוטונומיות של מערכות אוויר ויבשה. ביניהן,  מערכת אווירית בלתי מאוישת (UAS) או רכב קרקע בלתי מאויש (UGV) הפועלות לבד, כחלק מקבוצה/נחיל, או כצוות מאויש/בלתי מאויש ומסוגלות לשאת מגוון מטענים/חיישנים.

המאפיינים הנדרשים כוללים עלות נמוכה, ניווט עצמי מבוסס על מידע המסופק על ידי חיישנים ופידים חיצוניים, תקשורת רחבת פס לשיפור המודעות המצבית, עיבוד זמן אמת עצמי על בסיס חיישנים קיימים על הכלי, שימוש בטקטיקות נחיל עם יכולת לתקשר בחזרה למכשיר משתמש קצה (EUD) ולספק תוצאות קלות לפענוח.

הכתבות הכי נקראות באתר:

נחשף: טיל ים-ים של התעשייה האווירית

סוגית החלפת ה"יסעור": היערכות לטיסות הערכה

מערכת הביטחון חשפה תשתית טרור נרחבת באיו"ש

דיווח: כך אפשרה טורקיה לחמאס לפעול משטחה

פרשת המטווחים: הפיקוח נופל בין הכיסאות

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית