פורטינט רוכשת את חברת CyberSponse

החברה הכריזה על השלמת רכישתה של חברת CyberSponse, ספקית מובילה של פלטפורמת SOAR המיועדת לאורקסטרציה, אוטומציה ותגובת אבטחה, אשר בסיסה בארלינגטון, וירג'יניה

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט - באדיבות פורטינט

קן קסי, מייסד, יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט, אמר כי, "כלי האבטחה הרבים אשר נפרסים על ידי ארגונים מציגים מורכבויות תפעוליות אשר הופכות את הארגונים לחשופים יותר לפרצות. שילוב פלטפורמת ה-SOAR העוצמתית של CyberSponse למארג האבטחה של פורטינט תאפשר לנו להציע ללקוחותינו תגובה מואצת לאירועי אבטחה ואת היכולת לבצע סטנדרטיזציה והתאמת קנה המידה של תהליכים אשר ישפרו את יציבות האבטחה, יפחיתו את הסיכון עבור העסק ואת העלויות הנלוות לכך".    

פורטינט, מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על השלמת רכישתה של חברת CyberSponse, ספקית מובילה של פלטפורמת SOAR המיועדת לאורקסטרציה, אוטומציה ותגובת אבטחה, אשר בסיסה בארלינגטון, וירג'יניה. CyberSponse, אשר הייתה שותפה במארג האבטחה (Securiy Fabric) של פורטינט עוד טרם הרכישה, תרחיב את יכולות האוטומציה והתגובה לאירועים של מוצרי FortiAnalyzerFortiSIEM ו-FortiGate כדי להפוך את פעולות האבטחה לפשוטות אף יותר. פרטי העסקה לא נמסרו.

ג'וזף לומיס, מייסד ו-CSO ב-CyberSponse, אמר כי, "המשימה של CyberSponse תמיד הייתה להפוך את ניהול פעולות האבטחה ליעילות וחסרות מאמץ באמצעות טכנולוגיה חדשנית, אך גם משבשת. הפתרון המשולב של מארג האבטחה של פורטינט וטכנולוגיית ה-SOAR של CyberSponse יבטיח כי הלקוחות מוגנים על ידי פלטפורמת פעולות האבטחה הגלובלית המתוחכמת ביותר, אשר כוללת מאות אינטגרציות המאפשרות ביצוע של פעולות אבטחה יעילות".

מפשטים את פעולות האבטחה

מפת איומי הסייבר כיום משתנה ללא הרף והדבר נובע, בין היתר, עקב מספר גובר של מוצרי אבטחה נקודתיים והמחסור במומחי אבטחת סייבר מיומנים, אשר מוסיפים קשיים ליכולות ההתראה ויוצרים סביבות מורכבות אף יותר המיועדות לפעולות אבטחה. כדי להתמודד עם מורכבות זו, ארגונים וספקי שירותים מחפשים לפשט את הפעולות שלהם ולמקסם את היעילות של מרכזי פעולות אבטחה (SOC) על ידי איחוד ומיון של התראות ממגוון רחב של מוצרי אבטחה; הפיכת האנליזה והמשימות החוזרות על עצמן לאוטומיות כדי לחסוך במשאבים יקרי ערך; ומינוף ספרי חוקים מוגדרים היטב כדי לאפשר תגובה לאיומים בזמן אמת.

השילוב בין פורטינט ו-CyberSponse יספק לאנליסטים בתחום האבטחה בארגונים בכל הגדלים פתרון אבטחה ייחודי הרשום כפטנט. ארכיטקטורה סקלבילית ברמה ארגונית עם muiti-tenancy מבוזר אשר מרחיבה את פעולות ה-SOC ביעילות ומאפשרת לספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP) לספק שירותי איתור ותגובה מנוהלים (MDR) בקלות. מעל ל-325 מחברים (connectors) אשר משתלבים בקלות עם כל ספקי האבטחה העיקריים והטכנולוגיות השונות ומציעים נקודת נראות ובקרה מרכזית אחת. מעל ל-200 ספרי חוקים פשוטים לקונפיגורציה אשר נועדו להפוך את רצף פעולות התגובה לאירועים ואת המטלות השגרתיות לאוטומטיים. מודולים מתקדמים לניהול מקרים בעלי ציר אירועים ותצוגת הערכת קורלציה, יחד עם ROI אוטומטי או כלי למדידת חיסכון בעלויות. הבטחת בקרת גישה מבוססת תפקידים פרטניים אשר נועדה כדי לאבטח נתונים הקשורים למשתמשים.

ג'ון אולטסיק, אנליסט ראשי ב-Enterprise Strategy Group (ESG), אמר כי, "ארגונים עדיין מחפשים אחר יכולות תגובה לאיומים (IR) מתקדמות אשר יכולות לסייע להם להיות יותר יעילים. כדי לעמוד ביעדים אלו, ארגונים גדולים יכולים לאמץ את פתרון ה-SOAR של פורטינט, אשר יעזור להם לשפר את יכולות האוטומציה, האורקסטרציה והתגובה ולמקסם את היעילות, החיסכון בעלויות והמהירות של הפעולות". 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית