יו"ר רפאל: "החברה בוחנת רכש של חברות נוספות"

יו"ר החברה, עוזי לנדאו, אמר בכנס שעסק בתעשיות ביטחוניות כי רפאל בוחנת את האפשרויות לרכוש חברות נוספות לאחר אירונאוטיקס, על מנת להתחרות בחברות הענק בחו"ל

 

יו"ר רפאל, עוזי לנדאו, התייחס היום (ד') למצב התעשיות הביטחוניות בארץ ולחתרות הגדולה אל מול העולם. לנדאו גילה בוועידת התעשיות הביטחוניות של גלובס ומשרד הרצל פוקס נאמן, כי החברה בוחנת מיזוגים נוספים כדי להתחרות בשוק העולמי.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

"חלק מהתחרות בתעשייה הביטחונית היא טובה. לא מצאנו עדיין את הדרך להתנהל בחו"ל. רק כדי להישאר במשחק אתה צריך לבחון לאיזה תחום אתה נכנס. התחרות היא חלק מהיכולת שלך לשרוד. אתה מוכרח לקנות חברות אחרות כדי להתקדם, לכן קנינו את אירונאוטיקס. אנחנו מגלים עניין בחברות אחרות כדי שנוכל להציג פורטפוליו רחב יותר במטרה להתחרות בענקיות כמו לוקהיד מרטין וריית'יאון", אמר לנדאו בוועידה.  

יו"ר רפאל, עוזי לנדאו (משמאל) עם העיתונאי יובל אזולאי בוועידת גלובס

לנדאו התייחס בוועידה גם לאיום אסטרטגי שמעסיק את העולם, ועלול בעתיד לאיים גם על ישראל - טילים היפר-סונים. "מדינת ישראל נמצאת בפני דילמה לא פשוטה. יש תחומים כמו הטילים ההיפר-סונים, שנחשב כנשק מעצמתי. נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, דיבר על כך שטילים אלה יהיו למעשה נשק שאי אפשר לעצור אותו. אם אתה קורא על היכולת שמפתחים הסינים, זה לא בתחום היכולות של אף חברה ישראלית. המדינה צריכה להחליט אם להשקיע במענה", אמר לנדאו.  

הכתבות הכי נקראות באתר:

בכיר בלוקהיד מרטין: "בישראל מתגבשת דרישה לטייסת 'אדיר' שלישית"

הוצאות להורג ועינויים: פרטים חדשים מההפגנות באיראן

הסכם ייצוא ביטחוני גדול נוסף עם חברה בנאט"ו

משחקי צוללות: צוותים זרים קיימו אימון עם חיל הים

לראשונה: אישה תעמוד בראש ארגון ביון אוסטרלי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית