עשור של קרבות תודעתיים: גיליון חדש למגזין ישראל דיפנס

גיליון 46 יצא לאור ועוסק בתהליכים המרכזיים שעברה ישראל בעשור האחרון – עידן המב"ם, הטכנולוגיה וההשפעה על האויב. הפעם במגזין: אתגרי העשור הבא, מבצעי התודעה וההשפעה, הקורס המסתורי של השב"כ ועוד

 

טייס מטייסת 115 של חיל האוויר. צילום: דובר צה"ל 

גיליון 46 של מגזין ישראל דיפנס יוצא לאור על רקע סוף העשור השני של המאה ה-21. והפעם במגזין:

עם הרבה סימני אזהרה

העורך האחראי ומייסד ישראל דיפנס, עמיר רפפורט, משרטט בטור מיוחד את האתגרים של שעומדים בפני ישראל בעשור הבא. רפפורט מסכם כי ישראל תמשיך להתמודד עם איומים ואתגרים רבים מורכבים עמם התמודדה גם בעשור הנוכחי. הוא מזהיר כי ישראל מסיימת את התקופה של עשר השנים האחרונות עם הרבה סימני אזהרה.

מטוס "אדיר". צילום: דובר צה"ל 

להתכתב עם האויב

בראיון פרישה מיוחד לישראל דיפנס, מסכם דובר צה"ל לשעבר, תא"ל רונן מנליס, קדנציה עמוסה בתקופה שהתאפיינה בעיקרה בסימן אחד – המערכה שבין המלחמות. בראיון מסביר מנליס, שעתיד לפרוש בקרוב מהצבא, על עידן המלחמות החדשות, ההשפעה של צה"ל על העולם הערבי ועל ההחלטה ל"התכתב עם האויב".

תא"ל רונן מנליס. צילום: מאיר אזולאי

הקורס המסתורי של שב"כ

מגזין ישראל דיפנס מביא הצצה בלעדית להכשרה המיוחדת של שירות הביטחון הכללי. לקורס מיוחד של השירות מגיעים אזרחים ממגוון תחומים וללא רקע או ידע מוקדם, הופכים למומחי סייבר שעוסקים מדי יום במניעת טרור. מנהל הקורס ושניים מחניכיו נותנים הצצה מיוחדת לתוך הקורס.

 

אנשי הקורס מדברים. צילום: דוברות שב"כ

שיעור בהתמודדות עם האויב

לצד צילומים בלעדיים מתרגיל הענק Blue Flag 2019, מגזין ישראל דיפנס מספק מבט לתוך אחת היחידות המעניינות ביותר בחיל האוויר ובצה"ל – טייסת ביום האויב. בראיונות לישראל דיפנס, אנשיה מספרים פעילותה ומדגישים: "המטרה – להפוך את טייסי חיל האוויר להתמודדות מיטבית עם האויב".

צילומים בלעדיים מתרגיל Blue flag 2019. צילום: דובר צה"ל 

דיוק נוסח המזרח התיכון

פרויקט מיוחד של מגזין ישראל דיפנס שעוסק בדיוק טילים. כתבינו ניתחו את האיום האסטרטגי שבפרויקט דיוק הטילים של איראן וחיזבאללה מצד אחד. ומן העבר השני, כיצד הופכות התעשיות הביטחוניות הישראליות חימוש "טיפש" לטילים מדויקים ו"חכמים" "כחול-לבן".

החשאיות בשירות ההסברה

איך הפכו עשרות אלפי מסמכים בפרסית למה שאנחנו מכירים כחשיפת ארכיון הגרעין? ראיון מיוחד עם ירדן ותיקאי, מנהל מטה ההסברה הלאומי לשעבר, שחושף כיצד הופכת ישראל מידע מודיעיני רגיש לכלי נשק בשירות ההסברה הישראלית

עוד במגזין: הצצה לעתיד הדיגיטציה בשדה הקרב, איך יראו השמיים בעידן הכטמ"מים, פיתוחים חדשים בזירה הימית, ביקור ביחידה הישראלית המיוחדת להדפסת תלת-ממד, הצצה לסימולטורים המיוחדים בצה"ל, מסע השיקום של צבא סוריה, חלום הצבא האירופי מקבל רוח גבית, מדור סייבר, מדור דעות ומדור ספרים.

הגיליון החדש של ישראל דיפנס, מהדורת חורף 2019, עכשיו בבתי המנויים וברשתות שיווק נבחרות.

לחצו כאן להזמנת מנוי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית