הסתיים סבב ראשון במאיץ של חברת SAP

הסתיים סבב ראשון במאיץ של חברת SAP

Photographer- Efrat Sa'ar

 

הסתיים בהצלחה הסבב הראשון של SAP.iO Foundry TLV בו השתתפו שש חברות סטארטאפ ישראליות, בראשן של שתיים מהן עומדות נשים צעירות. את פני בוגרי הסבב להם הוענקו מדליות, קיבלו במסגרת "דמו דיי" אורנה קליינמן, מנכ"לית מרכז הפיתוח של SAP בישראל וסגנית נשיאה בכירה שלTechnology & Innovation Cloud Experience ורם ג'מבונטאן Head of Corporate Strategy SAP.

התוכנית, המהווה חלק מאסטרטגית החדשנות של SAP, מספקת סיוע ותמיכה לחברות סטארטאפ צעירות (early stage) מתחום ה-B2B בבניית תוכנות אשר יספקו ערך משמעותי עבור לקוחותיה של SAP. 

אחת משש החברות בסבב זה, כבר עושה צעדים מעניינים ומבטיחים במזרח הגלובוס – זוהי YOUTILIGENT הישראלית שזכתה ב-500.000 דולר בתחרות החדשנות של קונגרס WIC היוקרתי, המיועדת להקמתה של חברת-בת בסין, שתפעל מאחד ממרכזי החדשנות של ממשלת סין. זו זכייה שמדגימה היטב את חזונה של התוכנית לספק בין השאר סיוע ותמיכה לחברות צעירות בבניית יחסיהן עם העולם הגדול.

"התוכנית בתל-אביב משקפת את המחויבות שלנו לשוק המקומי אך לא רק. חברות הסטארטאפ שסיימו, נהנות מגישה לייעוץ ייעודי, חשיפה לממשקי התכנות של SAP בתחומי התוכנה והטכנולוגיה והזדמנות לשיתופי פעולה עם הלקוחות של חברת SAP. אנחנו מאמינים ביכולותיהם לספק מגוון פתרונות מתקדמים עבור לקוחות SAP". הוסיפה אורנה קליינמן.

אולי יעניין אותך גם