ראדא הודיעה על פתיחת מטה אמריקני ומתקן ייצור בארה"ב

החברה הישראלית, שמתמחה בייצור ופיתוח מכ"מים טקטיים, תפתח את המטה והמתקן במדינת מרילנד, שישתרעו על פני שטח של יותר מ-2,300 מ"ר. מנכ"ל החברה דב סלע: "ביצענו את המהלך על מנת לבצע אמריקניזציה ואימוץ של הטכנולוגיות שלנו לצרכים אמריקנים"

 

מכ"ם של חברת ראדא. צילום: באדיבות החברה

ראדא תעשיות, שעוסקת בפיתוח וייצור מכ"מים טקטיים לכוחות מתמרנים, הודיעה על פתיחת מטה החברה האמריקני ומתקן ייצור המשתרעים על פני שטח של יותר מ-2,300 מ"ר בג'רמנטאון, מרילנד.

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

מכ"מי הגילוי והמעקב של החברה מסופקות בארה"ב למערכות הגנה טקטיות, קיימות וכאלה שנמצאות בתכנון, להגנה מפני איומים אוויריים קצרי טווח. על פי החברה, המכ"מים הטקטיים שלה הם אידיאליים לסגירת פערי זיהוי ועקיבה שיש למערכות גילוי לטווחים בינוניים וארוכים. המכ"מים יכולים לעבוד באופן התקנה שונה בהתאם למשימה – אופן נייח, על גבי רכבים טקטיים יבשתיים, על גבי ספינות קרב וסיור ועוד.

דב סלע, מנכ"ל ראדא אמר: "הקמנו את חברת הבת האמריקנית שלנו,RADA Technologies LLC, בסמיכות יחסית לבסיס הלקוחות המרכזי שלנו הכולל גופים של צבא ארה"ב וכן סוכנויות אזרחיות. זאת, כדי לבצע אמריקניזציה ואימוץ של הטכנולוגיות שלנו לצרכיהם".

דב צור, מנכ"ל ראדא. צילום: סיון פרג'

"הצוות האמריקני של החברה ממוקד באספקת פתרונות מכ"ם ושירותים מתקדמים וחדשניים, כדי לחזק את סוכנויות ההגנה האמריקניות במשימתן לספק הגנה אקטיבית לכוחות ולמתקנים אסטרטגיים. מערכות המכ"ם שלנו עברו בחינות ראשוניות והן מוטמעות בפתרונות ה-SHORAD/GBAD של צבא ארה"ב והמרינס. אנו מאמינים כי נוכחותנו המחוזקת בארה"ב תאפשר לנו לתמוך בלקוחותינו ולהמשיך ולצמוח בשוק הגלובלי והחשוב הזה", אמר סלע.

הכתבות הכי נקראות באתר:

על גורדי שחקים בניו יורק: התוכנית למלחמה אורבנית

לראשונה: צו מנהלי בינ"ל נגד פעיל טרור בחו"ל

גוף ביון ישראלי בוחן שיטה ליישום מעקב ברשת מוצפנת

מסווג ביותר: משרד הבריאות מקים מאגר מידע גנטי

דיווח: רוסיה, סין ואיראן יערכו "משחק מלחמה" ימי

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית