הישג ישראלי: קצבי גיגהבייט ומעלה בהורדה מלווין תקשורת

חברת גילת השיגה מהירות הורדה של 1.2Gps, על גבי לוויין מסלול נמוך Phase 1 של חברת Telesat, כך על פי פרסום החברה לבורסה. אבן דרך זו ממחישה את הפוטנציאל של קונסטלציית לוויניי תקשורת במסלול נמוך

חברת גילת השיגה מהירות הורדה של 1.2Gps, על גבי לוויין מסלול נמוך Phase 1 של חברת Telesat, כך על פי פרסום החברה לבורסה. אבן דרך זו ממחישה את הפוטנציאל של קונסטלציית לוויניי תקשורת במסלול נמוך (NonGeostationary Orbit) בתפוקה גבוהה. "השותפות החזקה בין Telesat לגילת מסמנת הישג נוסף עבור אספקת שירותי הלוויין מהדור הבא הנדרשים ליישומי תפוקה גבוהה", אמר אמיר יפה, מנהל לקוחות עולמי בגילת. "ביצועי המודם מסמנים פריצת דרך משמעותית ואבן דרך מרכזית בהגשמת החזון של גילת לאפשר פס רחב איכותי ובמחיר סביר על בסיס לוויני NGSO."

על פי הפרסום, "הטכנולוגיה של גילת פותחת הזדמנויות למוצרי טלקומוניקציה חדשים ומגוון רחב יותר של חוויות לקוחות לשווקים. השילוב של תפוקה גבוהה המסופק על ידי הטכנולוגיה החדשנית של גילת והשיהוי הנמוך של NGSO יוצר הזדמנות ליישומים רגישים לשיהוי כמו רשתות 5G."

מישל פורסט, מנהל הנדסת מערכות בתכנית LEO בTelesat אמר כי "Telesat מצליחה להבטיח תפוקה גבוהה, קצב נתונים גבוה, שיהוי נמוך והדגמה זו מדגישה את היתרונות של ארכיטקטורת הלוויינים שלנו במסלול נמוך."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית