מיליפול 2019: IWI מרחיבה פעילותה בשוק האזרחי באירופה

החברה, שמציגה בתערוכה החשובה בפריז, הכריזה שתציע את כלי הנשק החצי אוטומטיים שלה לשימוש אזרחי לצרכי קליעה וספורט

 
מיליפול 2019: IWI מרחיבה פעילותה בשוק האזרחי באירופה

הביתן של IWI במיליפול 2019

חברת IWI הישראלית, מקבוצת SK, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק נשק קל, מכריזה על הרחבת סל המוצרים לשוק האזרחי באירופה. החברה תציע מעתה לשוק זה, בנוסף לאקדחים, גם את כלי הנשק החצי-אוטומטיים מתוצרתה, ביניהם משפחת התבור, משפחת הגליל אייס והעוזי פרו. הנשק החצי-אוטומטי ישמש חובבי ספורט הקליעה והצייד במדינות אירופה השונות. 

ביטחון בכל מקום: בואו לעקוב אחרינו באינסטגרםבפייסבוק ובטוויטר

לדברי רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות, קבוצת SK: "לאור הצלחתה של IWI עד היום במכירת הרובים החצי-אוטומטיים לשוק האזרחי בארה"ב, תתחיל החברה בשיווקם גם לשוק האזרחי באירופה". עד כה שיווקה IWI לשוק האזרחי האירופי את אקדחי היריחו והמצדה הפופולריים. חמודות מוסיף כי "אנו מעריכים מאוד את המורשת האירופאית בתחום הירי לספורט ולציד, ומאמינים כי הפתרונות האיכותיים שלנו יצליחו מאוד בשוק זה ויעמדו בדרישותיו הגבוהות".

בין כלי הנשק הללו ניתן למצוא את הרובה החדש ממשפחת התבור - רובה הצידTAVOR TS12 - שהוצע עד כה רק לשוק האזרחי בארה״ב ובימים אלה ישווק לראשונה גם באירופה. רובה הציד TAVOR TS12 הינו רובה בולפאפ, מווסת גז, בעיצוב חדשני המאפשר יכולת טעינה משלוש מחסניות שונות לירי של 15 סבבים לפחות. בנוסף, לתבור TS12 תכונה ייחודית של טעינה אוטומטית, הוא ניתן לפריקה דו-צדדית והוא אמין מאוד, ועומד ברמת האמינות הגבוהה של כל אחד מהנשקים המיוצרים ע"י החברה.

בין מוצריה הידועים של IWI ניתן למצוא את רובה הסער התבור, המיקרו תבור, הגליל אייס והמקלע הקל, נגב בקליבר 5.56 ו-7.62, רובי הסער החדשים – הערד והכרמל, רובי הצלפים גליל צלפים והדן 338, העוזי האגדי בקונפיגורציה העדכנית ביותר שלו – העוזי פרו, ואת אקדחי היריחו ומצדה.

אולי יעניין אותך גם