חברת WeaponLogic הציגה במיליפול מערכות לניהול ציי כלי נשק

באמצעות ניצול בינה מלאכותית, המערכת מספקת נתוני שימוש מקיפים ביחס למצב המבצעי של כלי הנשק, ומבטיחה ביצועים מיטביים ויתרון טקטי. סיקור מיוחד מתערוכת מיליפול 2019

 

המערכת שהוצגה בתערוכת מיליפול 2019

WeaponLogic (סקיוביט), חברה ישראלית המתמחה בפתרונות מוכנות נשק ותחזוקה מתקדמים, הציגה לראשונה בתערוכת מיליפול 2019, הנערכת בימים אלה בפריז, את מערכות ה-WeaponLogic. מדובר במערכות לניהול ציי כלי נשק גדולות. באמצעות ניצול בינה מלאכותית, המערכת מספקת נתוני שימוש מקיפים הנוגעים למצב המבצעי של כלי הנשק, ומבטיחה ביצועים מיטביים ויתרון טקטי. פתרון זה עבור מערכות נשק כבדות הינו הפיתוח האחרון של החברה, המרחיב את ליין המערכות הנוכחי שלה לניהול כלי נשק קלים, המספק תחזוקה מדויקת ומקדימה ללקוחות ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה.

המערכת המתקדמת של WeaponLogic, המבוססת כאמור על בינה מלאכותית, מספקת נתונים לתחזוקה וכן אופטימיזציה תפעולית וטקטית בהתאם לשימוש בפועל עבור מספר כלי נשק גדול קליבר, כולל מרגמות, ארטילריה ותותחי טנק. האלגוריתם המתוחכם של המערכת אוסף ומתעד נתונים של ירי נשק מקיף בזמן אמת ומספק מידע על מצב מעודכן לגבי מצבו הנוכחי של כלי הנשק והפוטנציאל לתקלות עתידיות, על סמך מידת הבלאי המופעל על כלי הנשק במהלך השימוש. נתונים אלה מאפשרים ליצור תוכנית תחזוקה רלוונטית בהתאמה אישית לכל מכשיר ספציפי.

המערכת מורכבת מחיישן ויישומים. החיישן החכם של WeaponLogic הינו שבב שמשתלב באופן מלא בכל סוג של כלי נשק: אקדח, רובה, רובה צלפים, כלי נשק צוותי ומרגמה.

מנהל המכירות של WeaponLogic, רובי שאשה, הביע שביעות רצון רבה לאחר שהחברה זכתה להזמנה נוספת: "אנו גאים להודיע כי בעקבות בדיקות קפדניות קיבלנו הזמנה מלקוח לאספקת מערכת WeaponLogic עבור מרגמות למדינה אירופאית, כשהמערכת כבר נמצאת בה בשימוש מבצעי. WeaponLogic נבחרה ונמצאת בשימוש במספר מדינות ברחבי העולם - וצוברת פופולריות במהירות בגלל קלות התפעול שלה, השפעתה המשמעותית על חסכון במשאבים והתאמתה למגוון רחב של כלי נשק ותותחים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית